Gammel profil/info (fra det gamle forum) Tilknyt ny profil ?

Postet under : Siden - Ideer til Akvariefisk.dk
Visninger : 3241

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger feedrate (Inaktiv) - 01/09-2010 19:05 01/09-2010 19:05
Hej "igen" alle,

Jeg har optil 2005-6 stykker brugt dette forum meget - Utroligt meget faktisk ! Og var dengang sidens Vest Afrikanske freak da ingen andre så ud til at være det dengang :)

De sidste år i udlandet har holdt mig fra forumet, og da selve siden blev lagt om (Mener at Gibson ordnede admin siden af det, imens bla. Janne blev administrator til hjælp ?) i 2007 blev de daværende profiler slettet/nulstillet. Jeg oprettede/genoprettede ikke min profil da jeg ikke havde udsigt til at være i DK og have tid til det igen.

Men her er jeg så - Har lavet mit samme brugernavn : feedrate - Men står uden tilknytning til alle de indlæg der stadig er her som min gamle profil har deltaget i...

Kan min nye profil tilknyttes den gamle eller brugernavnet, så jeg kan grave i "mit" forums arkiv som jeg plejede ???

Ellers sjovt at se det stadig er oppe, har også sat en balje med et opstart af Synodontis for at komme tilbage i kampen.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Kiwa (Inaktiv) - 01/09-2010 19:27 01/09-2010 19:27
Indlægget er rettet 01/09-2010 19:28 01/09-2010 19:28 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Kort tid efter sammenlægningen i 2007 var det muligt (hvis det var smuttet) at få hæftet sine gamle indlæg op på profilen igen. Om det stadig er muligt ved jeg ikke. Det havde så vidt jeg husker noget at gøre med den e-mail adresse man anvendte at gøre.

Var e-mailen ny efter sammenlægningen i forhold til før, så kom ens gamle indlæg ikke med over på profilen. Det var dengang Anders der kunne ordne det.

Men har fundet lidt debatter (allesammen er der sikkert ikke) du umiddelbart har deltaget i.

Internt link http://www.akvariefisk.dk/forum/search/?SearchString=feedrate

Velkommen hjem og tilbage
Mvh
Yvonne

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger feedrate (Inaktiv) - 01/09-2010 19:34 01/09-2010 19:34
Tak skal du have Yvonne !
Ja søge funktionen kan jo liste det op, bare lettere rodet, og ja. Ikke alt. Men hertil er der jo også at brugerlinket er ude af funktion på de gamle indlæg - Ok, det er måske ikke det vigtigste, men hvis det er muligt at genoprette tilknytningen vil det være dejligt.

Vil finde Anders og se om han kan hjælpe.

Tak igen !

Annoncører
Annoncører