Muligheder for en spændende profil - udnyt den ;o)

Postet under : Siden - Ros
Visninger : 2542

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger MOK (Inaktiv) - 07/11-2007 23:08 07/11-2007 23:08
Jeg er vildt imponeret over de muligheder der er for at lave en spændende/fortællende profil med billeder - et fantastisk stykke "værktøj" til både at præsentere sig selv og samtidig holde styr på, hvad der går i hvilke akvarier ;)

En stor ros for en funktion, der - i mine øjne - kombinerer profil/blog/mine akvarier på bedste måde - glæder mig til at se, hvad der kommer hen ad vejen.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Andreas-Skjæmt (Inaktiv) - 07/11-2007 23:41 07/11-2007 23:41
Hvordan gør man det??

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Finkeldinken (Inaktiv) - 07/11-2007 23:52 07/11-2007 23:52
Huh!?
Har de lavet noget nyt!!? :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Finkeldinken (Inaktiv) - 07/11-2007 23:58 07/11-2007 23:58
Hmmm...nå, ikke...jeg kan ikke se nogen forandring, ihvertfald...
Er du sarkastisk, MOK, eller er der noget, jeg overser? *uhh*

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Andreas-Skjæmt (Inaktiv) - 08/11-2007 00:00 08/11-2007 00:00
Jeg sidder og spekulerer på det samme.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger chrom (Inaktiv) - 08/11-2007 00:04 08/11-2007 00:04
Indlægget er rettet 08/11-2007 00:06 08/11-2007 00:06 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Skal du være fræk??? :D

hehehe jeg går ud fra at du ikke er ironisk, der kommer et par funktioner endnu som vi tidligere havde på C.dk og SS, men jeg synes nu også de nye funktioner som Anders har tryllet frem er rigtig lækre, det bliver helt perfekt

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger brønderslev (Inaktiv) - 08/11-2007 09:09 08/11-2007 09:09
MOK skrev :
Jeg er vildt imponeret over de muligheder der er for at lave en spændende/fortællende profil med billeder - et fantastisk stykke "værktøj" til både at præsentere sig selv og samtidig holde styr på, hvad der går i hvilke akvarier ;)

Hvordan sætter du billederne in under din profil ???

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger dragonbook (Inaktiv) - 08/11-2007 09:15 08/11-2007 09:15
Ja hvordan får man dette "værktøj" frem?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Løgstrup (Inaktiv) - 08/11-2007 09:28 08/11-2007 09:28
Upload et billede i en tråd og der fremkommer en kode i teksten... denne kode kopieres og sættes ind i profilen, hvor den kan ses når profilen er opdateret.

Mvh
Lena

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bo Christensen (Slettet) - 08/11-2007 09:57 08/11-2007 09:57
Der er lavet flere tråde om indsættelse af billeder i profilen: Internt link http://akvariesiden.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=4619&SearchSt...

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger MOK (Inaktiv) - 08/11-2007 10:11 08/11-2007 10:11
Finkeldinken skrev :
Hmmm...nå, ikke...jeg kan ikke se nogen forandring, ihvertfald...
Er du sarkastisk, MOK, eller er der noget, jeg overser? *uhh*

Nej - jeg er absolut hverken ironisk eller sarkastisk - jeg er vild med de muligheder profilen giver for at lave en flot side - bruger fx. min egen, hvis jeg er et eller andet sted og lige vil vise et billede af en af krabberne og lignende.

Men et eller andet sted synes jeg faktisk det er lidt tragisk, at der er så meget negativitet på siden, at man kan tro at når der endelig er en (nej - ved godt der er mange, der gør det), der prøver at være positivt - ja - så må der ligge et eller andet skjult bagved :(

Og jeg er såmen bare en ganske tilfreds bruger, der glæder mig over udviklingen og glæder mig til nye tiltag - savner selvfølgelig lidt nogle gamle tråde, billeder osv., men jeg ved det kommer og kan jo se, at A-torsten både er flittig og lydhør ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Luna (Inaktiv) - 08/11-2007 11:13 08/11-2007 11:13
Helt rigtigt Mok. Det er blevet en ren fornøjelse at lave sin profil, nu man kan sætte flere billeder ind. Det er også noget mere spændende, at gå på de forskellige profiler og kikke hvad folk har. :)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger Gambi (Inaktiv) - 08/11-2007 15:03 08/11-2007 15:03
synes det er lamt at man skal sidde og kopiere det fra en tråd og så over i en sin profil. hvorfor er det ikke lavet på samme måde, som når man skriver i en tråd. med smileys og alt det andet som man kan ???

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger Finkeldinken (Inaktiv) - 08/11-2007 16:24 08/11-2007 16:24
Hey MOK - hvis du havde læst nogle af mine andre indlæg om siden, så tror jeg ikke, du havde tolket mit indlæg i denne tråd så negativt. Jeg er ked af misforståelsen, men jeg troede at din tråd handlede om, at A-Torsten var nået til at udbygge profilen med forskelligt baggrundsfarvevalg, billedindsætning uden "snyd", separat blog og alt det dér, så jeg blev da superglad og klikkede ind på "ret profilen" for straks at komme igang...og ja - så indrømmer jeg, at jeg blev noget skuffet.

Men så kan jeg jo bare lade være med at forvente så meget, så er der ikke så langt at falde, vil nogle selvfølgelig sige, men jeg er her på AS blevet forvendt med håb og glæde over nærmest konstante nye funktioner, og det har jeg egentlig ikke til sinds at lægge fra mig.

Selv synes jeg også, at AS fungerer bedre og bedre og mener at siden ender med at blive et virtuelt akvaristparadis.
Prøv lige at læs dit første indlæg igen. Det kan misforstås i dén grad som glæde over en NY funktion. ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger Luna (Inaktiv) - 08/11-2007 17:05 08/11-2007 17:05
#13 Ved nu ikke om jeg vil kalde det lamt? Men det er da lækkert, det kan lade sig gøre, indtil de rigtige funktioner kommer på. Så er jeg sikker på, det bliver lidt lettere... Er som Finkeldinken, meget spændt på hvad de finder ud af at lave til os ang. vores profil i fremtiden. Men er overbevist om, der kommer en masse lækre funktioner til os, så det bliver rigtigt spændende at besøge profiler. B)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger MOK (Inaktiv) - 08/11-2007 17:19 08/11-2007 17:19
Finkeldinken skrev :
Hey MOK - hvis du havde læst nogle af mine andre indlæg om siden, så tror jeg ikke, du havde tolket mit indlæg i denne tråd så negativt.

Hej Lise - det er vist mig, der skal undskylde (og jeg har ikke dig i kategorien "negative" tvært imod :) ) - det var ikke "pænt" at trække dig ind i det - sorry *rødmer* - mit indlæg var såmen bare ment som et lille "hip" til mange af dem, der klager over manglende funktionalitet og dårligt udseende - hvis man brugte tiden lidt på sin profil (i stedet for alt det brok ;) ) ville det - ud over at glæde en selv - glæde en masse andre brugere - er jeg helt sikker på.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger Finkeldinken (Inaktiv) - 08/11-2007 19:52 08/11-2007 19:52
Helt okay, Morten ;) :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger Kirsten Sørensen (Inaktiv) - 08/11-2007 21:22 08/11-2007 21:22
Iiiiha, det er da lidt underholdende det her .... positivt ment ;)

Jeg har skam også fået udfyldt min profil og bruger den glad og gerne til fremvisning for dem, der gider at glo og læse om min hobby - derudover fungerer den også som min egen huskeseddel. Meeeen ligefrem at blive vildt imponeret over selve faciliteten .... det synes jeg måske nok er liiige i overkanten - når man skal måle noget, skal man jo måle det op imod noget andet, og så er det faktisk ikke så fantastisk, men "bare" en naturligt tilhørende og forventelig facilitet her på AS. Synes kun det er fint, vi kan hjælpe hinanden lidt med at komme ind ad bagdøren, sålænge tingene ikke er fuldt udbygget endnu :)

Med hensyn til ris og ros .... tja, nogen gange - i flere tråde - kan det til tider virke som om, man er bange for at komme med bare et lille-bitte piv, som evt. kunne opfattes negativ. Det synes jeg ikke, man skal være så bange for, det kommer så sandelig folkene bag siden til gode: De får at vide, hvad vi synes, og hvad vi vil have - det er, som jeg ser det, en af sidens fornemmeste opgaver at opfylde vore behov udi fiskehobbyens mange spændende hjørner... Men når det så er sagt, skal vi selvf. også huske at rose - hvad MOK så dejligt har gjort i denne tråd .... øhhmmm, måske en lidt sjov begyndelse på det, men anywaysss... han kom frem med budskabet, som vi alle hen ad vejen forstod ;) Sålænge ris holdes i en sober tone og er velargumenteret, mener jeg den kun kan være gavnlig .... generelt har jeg den holdning, at "alt kan altid blive bedre", men det er selvf. forskelligt, hvordan vi ser på det ... heldigvis ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger MOK (Inaktiv) - 09/11-2007 08:46 09/11-2007 08:46
#18 Kirsten - jeg kan kun være enig og med hensyn til "lille-bitte piv" så skal der selvfølgelig være plads til det og det er helt sikkert det, der skaber forbedringer. Jeg er nok arbejdsmæssigt ikke så godt vant hvad hastighed på ændringsønsker angår, hvilket måske gør dette lidt for lyserødt ?, men jeg synes vi har så mange gode ting allerede, som man så kan bruge lidt tid på, men jeg tror ikke jeg kan tilføje så meget mere:

Jeg er glad for min "profil" :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger Kirsten Sørensen (Inaktiv) - 09/11-2007 09:30 09/11-2007 09:30
Jeg er faktisk også glad for din profil, Morten :) Tror jeg vil fortælle min faste makker på arbejde, at jeg kender en krabbe, der også hedder Vivi .... Kollega Vivi lægger jævnligt ansigtet i de rette folder - hun er så godt opdraget - og ser meeeget interesseret ud, når jeg viser hende noget her fra AS - næste gang vil jeg helt sikkert vise hende navnesøsteren! Fede billeder i din profil, Morten!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger MOK (Inaktiv) - 09/11-2007 09:42 09/11-2007 09:42
Glæder mig til at høre om hendes reaktion - min tidligere chef hedder Krabbe til efternavn - men da vores krabbe viste sig at være en hun blev den opkaldt efter hans mor - ved ikke om det er blevet fortalt til hende, men ...
Med det efternavn er det næste ikke muligt ikke at have en krabbe opkaldt efter sig eller ? :)

Annoncører
Annoncører