Mine Corydoras i Lyngby
Postet under :
Visninger : 3691
Flotte cory'er
![]()
Ja det kan jeg ik huske Kenneth,men mener det bare hedder cichlide-sand hos Neonfisken
![]()
De fleste af mine Cory'er der har ynglet hos mig,har sat æggene på ruderne,men mine C.duplicareus satte i sidste uge æg i javamosset,så de sætter dem hvor der er plads
![]()
Ouh det giver lidt savl i mundvigen....C40
![]()
Ja,de er fine
![]() Lidt hen af dine C.griseus.desværre har jeg mistet en del af dem her i løbet af sommeren,så råb lige højt hvis du hører om nogen til salg ![]()
Fine fisk og billeder...mange spændende arter.
#16 Jeg har desværre ikke griseus mere...det var gamle fisk og noget slidte.
Jeg har desværre ikke set spor efter C40 efter den import Glaser fik som du købte fra.
Det var da ærgeligt med de griseus
![]() Hvad med C134 eller C139,har du ikke dem?de minder da også lidt derhenaf ![]()
Jo, har både C134 og C139. De minder begge meget om griseus, men komme jo fra Amapa. Griseus er fra Surinam (så vidt jeg husker). C139 har bare en sort plet i rygfinnen.
#23 Den hedder ikke længere Corydoras, men Scleromystax barbatus
![]() ![]() ![]() De små C89 ser ud til at hygge ![]() Har du stadig alle C89?
Ja alle 6 C89 ungfisk pisker rundt hos mig og mobber 3 gamle gnavne CW10
![]()
Det er super
![]() Vi skal holde fast på kræene...de er jo sjældne som ind i h......
Hej michael.. Dejligt at se så mange flotte corydoras..
thumps up for dit opdræt.
Jeg passer skam også godt på dine unger Kim
![]() Tak for det Alex.Nogen af mine Cory'er går også i en fin akv.reol som jeg købte af en malletosse syd for kbh ![]()
Fik du min PB på coryforum om CW08?
Sikke mange smukke coryer.
![]() Har du dem alle gående i hvert sit akvarium eller går flere slags sammen?
Ok...mystisk. Prøver lige her på AS så
![]()
Hej anne
De fleste har deres eget akv,men nogle går også sammen. Man skal dog passe på ikke at blande dem for meget,da de godt i værste tilfælde kan krydse med hinanden ![]()
Så er vi to til at rode med de CW51ere i DK
![]() Skal du ikke have fotograferet de små nye også? ![]()
Ja lad os håbe de vil noget de "new panda'er",engang når de er faldet til
![]() De små CW08 teenagere pisker rundt og hygger sig,så de er svære at fange med kameraet,men flotte det er de ![]()
Flot samling
![]()
Ej det lyder godt, så der måske lidt undulater til mig i fremtiden
![]() Du kunne da godt smide lidt L-malle billeder op også, eller ligger de i skjul hele dagen?
Ej det lyder godt, så der måske lidt undulater til mig i fremtiden
![]() Du kunne da godt smide lidt L-malle billeder op også, eller ligger de i skjul hele dagen?
DA ikke når tråden hedder "mine corydoras" ![]()
#45 Jeg er altså ikke sikker på, at jeg kan klare flere nye billeder... Hver gang denne tråd bliver genoplivet, får jeg ondt i maven af alle de coryer, jeg ikke selv kan få
![]() De er godt nok skønne ![]()
Kenneth
Som Dennis skriver synes jeg heller ik billeder af mine L-maller hører til i denne tråd,men jeg kunne lave en ny"mine L-maller i Lyngby" ![]() AnneH Jeg får også nederen,når jeg ser billeder af nogle spændende coryer man kunne tænke sig,men ikke har plads til i sine akv.17 akv i en 2.værelses må være nok ![]()
Ja ok, men så lad os få nogen L-malle billeder fra Lyngby
![]()
Flotte billeder
![]() Bor på Østerbro, Kunne måske overtales til at købe nogle gg God weekend
Skal nok smide et billed af dine små udflyttere når jeg får chancen. Endnu engang tak for en go handel
Det er fedt at se at ens yngel kommer ud i verden og bliver arbejdet med
![]() ![]()
Hatten af for dig Møjkarl. Det er fandme i orden det der
![]() Der er godt nok mange spændende Cory'er. Med Venlig Hilsen NC
Kan kun gi AnneH ret i man blir dårlig af alle de lækre små basser du har gang i der..gg ...vil dog opfordre dig til og smide en tråd om dine L maller også man kan ligeså godt blive ordentlig dårlig når det skal være...
![]()
#56 jeg ved ikke hvor mange der er tilbage,de går i et akv fyldt med javamos.
#57 Glæder mig til et ordenligt billede ![]() #58 Jamen Kim jeg tager gerne imod flere af dine fisk for at "arbejde" med dem ![]() #59 Havde faktisk regnet med at tage en pose CW008 unger med til den nu aflyste auktion i nivå. |
Annoncører
Mine genveje
Annoncører
|