Den kloge snyder den mindre kloge....

Postet under : Siden - Ros
Visninger : 3594

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Thors (Inaktiv) - 26/09-2012 18:31 26/09-2012 18:31
B) Man laver sin profil om til en salgs annonce, ligger 3 billeder ind og wupti, så har man en flot annonce på forsiden med 3 billeder af sit akvarie, som jo er til salg..... Og DE billeder ligger jo typisk på forsiden flere dage.... :|

- Karsten

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Waagø (Slettet) - 26/09-2012 21:08 26/09-2012 21:08
Hvis der var nogen der forsøgte at lave det "nummer" så skulle admin jo nok træde i karakter ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Superbruger malawicarsten - 26/09-2012 21:11 26/09-2012 21:11
Nummeret er lavet allerede...

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Superbruger Stockholm Saltvand (Inaktiv) - 26/09-2012 22:55 26/09-2012 22:55
Kreativt:-) det kan jeg godt lide selv om det er lidt en gråsone.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Mark Amazon (Slettet) - 27/09-2012 19:07 27/09-2012 19:07
Tvivler nu stærkt på at det skulle have en effekt. Det er snart 10år siden at problemet med børnesygdommen "kom på forsiden" opstod, det tog en del år før brugerene blev sat i rammer og regler om det for at undgå den desparate handling. Du få jo kun solgt din guppy hvis der er nogen som mangler dem ;)

Personligt syntes jeg det er noget fis og har absolut ingen effekt på min hvis jeg skal købe et akvarie.. syntes det er ganske underholdene at granske annoncerne efter noget interessant.

For mig kan man sagtens oprette et akvarie som er til salg på sin profil, om det så er det fra start eller senere... Det er en fin feat. Bruger den selv på min "Salgs profil" B) B) B) Har ikke ret meget andet at skrive derpå, så hvorfor ikke have grej til salg der også, ens annoncer udløber jo mega hurtigt, det hurtigste på nettet by far :P Min grund er at jeg ikke er her ret tit, så når der ikke er en evt. køber som skriver til mig, tja så bruger jeg min tid andre steder (Bla. pga. alt den ballade som der konstant er herinde, alt for mange høvdinge og personer med ejerfornemmelser)

Det var faktisk en cool side engang .. *blink*

Annoncører
Annoncører