Oprydning af brugere?

Postet under : Siden - Ideer til Akvariefisk.dk
Visninger : 928

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger nyberg - 12/09-2013 11:23 12/09-2013 11:23
Jeg sad med min Ipad og skulle skrive en privat besked her på siden. Da jeg skulle vælge vedkommende som modtager, skulle jeg scrolle mig igennem en ordentlig omgang mægtig spændende navne. Da jeg efter 2-3 minutters scrolning var ved at være fremme, smuttede min finger uden for scrolningsfeltet og så var det forfra.

Måske er det mig, der ikke forstår at bruge funktionen rigtig. Men jeg synes at save en mulighed for at søge en person ved at indtaste navn eller bruger-id. En oprydning i persongalleriet kunne måske endda være tilstrækkeligt, da de umuligt allesammen kan være reelle brugere. Jeg har f.eks. endnu ikke set indlæg fra 123, 1234 og 12345.

Mvh Mads

Ps: Man må kunne sælge listen af navne til vordende forældre, der søger noget usædvanligt ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger mipe (Inaktiv) - 12/09-2013 14:39 12/09-2013 14:39
Det kan godt være at jeg måske ikke sender så mange beskeder, men har da alligevel aldrig måtte finde en bruge på den liste.
Enten så har man skrevet med vedkommende og kan finde personen under sendte eller modtaget beskeder eller også snakker man med vedkommende i en tråd eller annonce, hvor man så kan trykke på brugernavnet!

Hvis man går ind på den alfabetiske liste istedet for, så er alle inaktive brugere sorteret fra inklusiv 123, 1234 og 12345.
Internt link www.akvariefisk.dk/user/list/list.cfm

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger nyberg - 12/09-2013 16:16 12/09-2013 16:16
#2 Tak for tippet med den liste. Det gør det unægtelig lidt nemmere, hvis ellers jeg husker den til næste gang. Og ellers ville det være cool, hvis det var samme liste, som var i dropdown-boksen over brugere, man kan sende beskeder.

Nå, jeg endte med at starten en PC op. Derfra kan man taste sig frem til brugernavnet :)

Annoncører
Annoncører