Ripley's Aquarium Canada

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 767

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Bingobjarne (Inaktiv) - 26/11-2013 21:07 26/11-2013 21:07
I forbindelse med min tur til New York, planlægger jeg at tage ind og se Eksternt link http://www.ripleyaquariums.com/canada/ da jeg har en 12 timer lang mellemlanding i Toronto D. 3 december.....
Akvariet er vidst helt nyt, men det kunne jo alligevel være at nogen herinde har besøgt som lige kan anbefale eller komme med gode råd mht. besøget?

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Bingobjarne (Inaktiv) - 05/12-2013 17:07 05/12-2013 17:07
Ja så kom jeg hjem :)

Ripley's aquarium Canada var SUPER fedt....Stort og med mange interaktive ting, meget børne-venligt.

Deres haj-tunnel er 10 gange så lang som på Den Blå Planet, og med rullebånd at stå på (de er jo dovne derovre)
Men okay, hvis jeg skal komme med noget negativt, så er bygningen i sig selv ikke spændende, som Den Blå Planet og til trods for at der er mange store akvarier, så slår akvariet ikke Den Blå Planet når det kommer til detaljerne i biotoperne.

Så ja jeg vil nok placere akvariet på niveau med Den Blå Planet pga. størrelsen og kun anbefale Ripley's hvis man alligevel er i Toronto ;)

Annoncører
Annoncører