Fisk i flyver fra Stockholm - hvordan?

Postet under : Siden - Cichlids Offtopic
Visninger : 1031

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger theill (Inaktiv) - 07/05-2014 14:20 07/05-2014 14:20
Hej folkens,
Jeg skal til Stockholm i kommende uge i embeds medfør, men har i den forbindelse lige mulighed for at smutte forbi en fed fiskeforretning på vej hjem. Nu er det bare sådan at jeg skal med flyveren hjem fra Arlanda til København, så jeg kan jo ikke lige tage dem i tasken...
Er der nogen som har erfaring med hvordan man transporterer sådan nogle kræ med flyveren? Kommer det til at koste en bondegård?
mvh,
Jesper

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Administrator Sponsor ken kætbak - 09/05-2014 16:42 09/05-2014 16:42
Hej jesper:-) ja at have en fritsvømmer entusiast gående frit rundt i sverige må jo gå galt;-) du skal have en thermokasse med. Og checke den ind som special bagage og samtidig fortælle at der er levende dyr i.. Så kommer de i lastrummet med varme på lissom en hund eller lignende ville:-) ken.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger theill (Inaktiv) - 12/05-2014 22:35 12/05-2014 22:35
Hej Ken,
Tak for det - jeg ser på det. Desværre er det ikke sikkert jeg kan nå at få dem med, men hvis det bliver muligt vil jeg da udnytte det.
Kan se i har haft et fint møde i weekenden. Jeg håber jeg kan være med næste gang, evt lægge hus til :-)
mvh,
Jesper

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Administrator Sponsor ken kætbak - 13/05-2014 06:51 13/05-2014 06:51
Jeg har forståelse af at de "bare" sætter atmosfærisk tryk og varme på lastrummet. Om det medfører et ekstra vederlag udover speciel bagage er jeg ikke sikker på.. Du er mere end velkommen næste gang:-) du er også velkommen på vores tur hinsidan? Ken

Annoncører
Annoncører