Hvor mange af hver?

Postet under : Cichlider - Afrika - Tanganyika - Generelt
Visninger : 2064

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Superbruger Nicholas_palm (Inaktiv) - 22/09-2007 20:15 22/09-2007 20:15
Jeg har overvejet at købe mig et 54L og vil gerne have Tanganyika cichlider i. Har tænkt på Neolamprologus brevis eller Neolamprologus multifasciatus og så Julidochromis transcriptus. Hvor mange vil jeg kunne have af hver? Skulle jeg i stedet bare nøjes med en art? Jeg har fået lidt forskellige svar på akvariesiden.dk så nu ville jeg spørge her. :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger 900ron - 22/09-2007 20:35 22/09-2007 20:35
Hej.
Jeg ville nøjes med en art. fordi de er alle sneglehus/hulelejer. der vil være kamp til døden. og så fordi art 54 L. ja det er "kun" 54 L. men fint Akvarie til Multier. det er perfekt at ha en hel familie af dem deri. hvor imod Transcriptus er det kun et par men stadig en fed fisk. Brevis kan du jo selvfølgelig ogsså holde som en familie men et-to par og selvfølgeli de unger som kommer.
Jeg ville helt klart vælge Multier. men det er jo selvfølgelig min mening. der kommer jo sikkert mange andre meninger. ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Jakob - 22/09-2007 22:08 22/09-2007 22:08
Jeg kan kun se to andre "rigtige" meninger.Du skal kun holde en af de nævnte arter i et 54 L! Så må du bare vælge. Jeg ville nu også forslå Multier, hvis du frygter der komme for lidt liv i baljen.
Vh
Jakob

Annoncører
Annoncører