Brugt Akvarie

Postet under : Cichlider - Vedligeholdelse - Teknik og udstyr
Visninger : 4529

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger hr_Meyer (Inaktiv) - 16/09-2007 09:42 16/09-2007 09:42
hej, skal til at erhverve mig et nyt akvarium men da penge pungen ikke er til et splinter nyt 720 liters, vil jeg købe et brugt. mit spørgsmål er så: skal man kigge efter nogle bestemte mærker kan man sikre sig at det ikke er utæt, osv. hvis i har nogle gode tips til hvordan man for købt det bedste brugte akvarie er i meget velkommen til at skrive.

mvh jannik :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
vedelsby - 16/09-2007 10:07 16/09-2007 10:07
Hmm mit 'råd' vil være tålmodighed - brug en måneds tid på den blå avis, cichlids, AS og qxl - find ud af prisniveauet for dit 'setup og kvalitet' og så ellers ud og se nogle akvarier..

Jeg brugte 2 måneder på at lede og fandt mit 530L med orginalt bord og amaratur, inkl eheim 2226 m.m for 3.300.

Mht om akvariet er tæt - vil jeg sige kig efter kalklejringer og ekstra fugninger, som for mig vil gøre at jeg lige tænkte mig en ekstra gang om.. (Ikke at akvariet ikke kan være fint alligevel..) 8)

mine 5 cent..

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
kamel import dk (Slettet) - 16/09-2007 10:08 16/09-2007 10:08
Mht. om akvariet er tæt -ville jeg nok bede sælger om at vente med at tømme til jeg var der.

Anne

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger tusse (Inaktiv) - 16/09-2007 10:08 16/09-2007 10:08
Hvis du kan få lov til at se før sælger piller det ned er du godt på vej til at vide om du køber et tæt akvarie. Det skal selvfølgelig ikke se ud som om sælger samme dag har sat det op for at sælge det. Har selv kun erfaring med de gamle akvastabilakvarier i denne retning. Prøv at undgå kombinationen gammel akvastabilakvarie+effectline armatur. De slutter ikke tæt.

Annoncører
Annoncører