Direkte link til sidst læste

Postet under : Siden - Ideer til Akvariefisk.dk
Visninger : 669

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger StineF (Inaktiv) - 13/01-2015 13:15 13/01-2015 13:15
Kunne det lade sig gøre i debatten ? Altså at der i oversigten er en "dims" man kan klikke på og så komme direkte til sidst læste indlæg i en tråd ?

Har ingen ide om teknik mht. sådan noget, men deltager på et andet debatsite, hvor det findes og det er bare skønt :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger mipe (Inaktiv) - 13/01-2015 14:04 13/01-2015 14:04
Indlægget er rettet 13/01-2015 14:12 13/01-2015 14:12 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Ved ikke om det er det du søger, men inde på hver tråd er der en lille pil op og ned, på hvert indlæg, hvor man henholdsvis kan gå til nyeste og til toppen!
Og oppe under indstillinger er der et felt der hedder "Scroll til nyeste" så den gør det automatisk!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger StineF (Inaktiv) - 14/01-2015 08:29 14/01-2015 08:29
Nej det er ikke det jeg mener :)

Det jeg mener er, at hvis jeg eks. i går har læst i en tråd, og der så efterfølgende skrives videre. Så næste gang jeg logger ind, vil jeg kunne gå direkte til det indlæg jeg sidst læste. Så man ikke skal sidde og huske, hvor i en tråd man kom til :)

Samtidig kan man jo så også se, hvis der er kommet nye indlæg i tråden.

På debatoversigten er der her et ikon yderst til venstre ved hver tråd. Det kan laves så den farves ved nye indlæg i tråden, og ved klik ryger man så direkte til der, hvor man læste sidst :) - men jeg skal absolut ikke kloge i hvordan det laves :D :D

Annoncører
Annoncører