Hjælp lige med at dele mine fisk ud i baljerne :-)

Postet under : Cichlider - Afrika - Malawi - Generelt
Visninger : 1963

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Faaborg31 - 31/08-2007 16:06 31/08-2007 16:06
Jeg skal til at ha gang i et par baljer der står tomme, og skal så ha flyttet lidt rundt...

Så hvis du har tid og lyst, gider du så ikke kigge i min artsliste, og se du nogle fisk du mener jeg bør sætte sammen fordi de så gør noget sjovt, passer godt sammen, eller hvad det kunne være, så skriv lige ;-)

De baljer jeg skal rode i er et 2000 L, 2 stk 720, et 700 L, 2 stk 660 og 2x stk 530..

I 2000L regner jeg med der skal Taeniolethrinops furcicauda - Cyrtocara moorii - Fossorochromis rostratus og en del mere jo, men ved ikke helt hvad endnu...

Mvh Thomas

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger lindum (Inaktiv) - 31/08-2007 16:23 31/08-2007 16:23
ja ja ja Thomas fortæl nu bare om alle de baljer du har :e er slet ikke misundelig :e
lav dog den 2000 som vi snakkede om.. som en overganszone fra klippekyst skånende ned til sandzonen. og sæt de fisk i som passer... især rostratus og furcicauda ville være kanon sammen på sandet!!!!
steen

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Michael BD (Inaktiv) - 31/08-2007 21:54 31/08-2007 21:54
Hej Thomas

Jeg har da lige et forslag. Jeg har observeret at Lethrinops lethrinus går rigtig godt sammen med Cyrtocara moorii. Nu går Lethrinops lethrinus RIGTIG meget og tager en mundfuld sand gumler på det og så står det ud gennem gællerne og resten spyttes ud og lige i bagdelen på den står der så en flok Cyrtocara moorii og ser om ikke der er noget de kan bruge. Nu ved jeg godt at men siger det sammen med Fossorochromis rostratus og Cyrtocara moorii, så måske det kune være et forslag og du sætter både Fossorochromis rostratus og Lethrinops lethrinus sammen med Cyrtocara moorii, så får Cyrtocara moorii da noget at se til. :p :p :e

Hvis det var mig ville jeg lave din 2000L til ren rov balje

Mvh.
Michael

P.S jeg skal ellers love for det er produktive fisk du sælger. I søndags sad jeg og så på at den ene Otopharynx lithobates han laved 2 skuffer på 2 ud af 3 hunner. Og i dag, her til aften er der så skuffer på 2 ud af 3 Pseudotropheus saulosi hunner. Alle fisk det er købet af dig. :e :e :e :e :e :e

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Faaborg31 - 31/08-2007 22:15 31/08-2007 22:15
Hej Michael... Dejligt at høre at du er glad for fiskne og at de har det godt hos dig, for det lyder det jo til ;-)

Den med Delfinerne har jeg hørt om, det er bla. sådan nogle ting jeg ville høre lidt om fra andre...

Taeniolethrinops furcicauda er altså en rigtig sandbandit... Det er altså noget af en mundfuld den kan ta... Så den skal jeg ha sammen med Delfiner...

Mvh Thomas

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Michael BD (Inaktiv) - 31/08-2007 22:52 31/08-2007 22:52
Thomas, kom nu!!!!!!!!!!!!!!2000L rent rov 8) :) :00| ;) :p :D :e

Så kan du tage en af dine 720L baljer og smide sandbanditer og blå delfiner i. Der er ingen tvivl om at blå delfiner trives godt med sandbanditer :)

Jeg kan love dig for jeg er glad for fiskene. :e :e :e :e :e :e

Mvh.
Michael

Annoncører
Annoncører