Guldfisk i lille havedam uden teknik

Postet under : Havedam - Fisk
Visninger : 1108

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger natteheks (Inaktiv) - 18/07-2015 15:02 18/07-2015 15:02
Jeg har lige været ude at hente et formstøbt bassin, gætter på at det er ca 500 l men men men, der var to guldfisk der svømmede rundt på bunden da jeg tømte det *doh* Ham jeg hentede det ved sagde at der ikke var gjort noget som helst ved det i de sidste fem år. Ingen filtrering, fodring eller pasning vinteren over. Der blev fyldt vand på efter behov. De ser raske og flotte ud det til trods. Meningen med bassinet er at det skal passe sig selv og være til gavn for padder og tudser i haven, jeg har ingen planer om at skulle investere i teknik. Kan det lade sig gøre både med hensyn til fiskenes velbefindene og frøernes, eller skal jeg se om jeg kan få formidlet fiskene videre?

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger mipe (Inaktiv) - 18/07-2015 15:27 18/07-2015 15:27
Du kan sagtens have fisk i uden teknik, bare sørg for at havde godt med planter, der kan give ilt og optage så meget næring som muligt.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger kalaila (Inaktiv) - 19/07-2015 09:07 19/07-2015 09:07
Du skal regne med at fiskene vil spise hvad de kan gabe over, inklusive haletudser (skrubtudsens unger undtaget; mener ikke andre almindelige arter har naturlige forsvarsmekanismer). Så fiskene skal op, hvis du vil give flere padder chancen.

Annoncører
Annoncører