Akvarieudstyr.dk

Postet under : Cichlider - Vedligeholdelse - Teknik og udstyr
Visninger : 6321

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
henrik sejer - 08/08-2007 15:16 08/08-2007 15:16
HEJ
er der nogle der ved hvordan man får fat i dem hos akvarieudstyr.dk
???
da jeg maget gerne vil snak med dem
deres nr som de har på deres hjemside er vist ikke iorden !!!!!!

x( x(
mvh
henrik sejer

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Nicklas (Inaktiv) - 08/08-2007 15:34 08/08-2007 15:34
de har jo kun åbent onsdag til fredag (14-19) og lørdag (10-15).

har du prøvet at ringe inden for deres åbningstid??

har før kunne få fat på dem på tlf. 3536 2332 inden for åbningstiden.

Mvh. Nicklas

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger MOK (Inaktiv) - 08/08-2007 15:58 08/08-2007 15:58
og det er "endda" kun onsdag og fredag 14-19 samt lørdag :00|

Der ikke håber jeg er alt for krakilsk - det ville jo være ærgeligt, hvis du først forsøgte igen i morgen :r

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Tobran - 08/08-2007 16:06 08/08-2007 16:06
Prøv med en e-mail. Jeg kender det fra mig selv. Jeg tager ikke telefonen når jeg har kunder, det er da uhøfligt overfor de kunder der har taget turen ind til forretningen. Der er sikkert run på sådan en onsdag. Jeg har da dage, hvor jeg kunne tale i telefon hele dagen, og hvor det har været nødvendigt for mig, at lade telefon være telefon, for at nå at pakke ordre, og nå at få pakkerne på posthuset.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Bjoorn (Inaktiv) - 08/08-2007 18:20 08/08-2007 18:20
Hey!
Det er næsten umuligt at få fat på dem på telefonen. Jeg har selv forsøgt utallige gange... Det bedste er nok at tage ind til dem i Laplandsgade eller prøve med en e-mail...
God "kamp" !

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Darkforce - 08/08-2007 20:10 08/08-2007 20:10
...vi har handlet derinde en del, men har også opgivet... jeg giver gerne lidt ekstra for varen, mod at få korte og præcise svar, hvis jeg har spørgsmål.. undrer mig faktisk over, at en af de ansatte også har job i Danmarks akvarie, men når jeg efterlyser en almindelig Discrossos Filamentosa, aner han ikke om det er en saltvandsfisk eller hvad...
Ved selvsamme episode købte vi et par af ovennævnte, og da vi kom hjem (ca 120 km) fandt vi kun den ene i posen, den anden sad åbenbart stadig i fangstkassen inde i butikken.. beløbet er ikke stort, men efter at have forsøgt at kontakte dem, for en aftale om en anden fisk ved senere lejlighed, opgav vi..
Kender selv problemet med telefonkunder, men har været i butikken som eneste kunde, og telefonen blev stadig ikke taget.. Ærgeligt, for der er så mange muligheder i den butik..

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger poujac (Inaktiv) - 08/08-2007 22:00 08/08-2007 22:00
Jeg syntes at alle butikker har samme problem.... Der er helt enkelt for få ansat.
OG jeg forstår udmærket godt at de kunder som trods alt har forvildet sig ind i butiken kommer i første række.
MEN så må butikerne til at bruge telefonsvare( ikke sådanne en som kunden kan lægge besked på.)
Men bare en som FORTÆLLER hvornår der er TELEFONTID, og så skal butikkerne overholde tiden og SVARE telefonen.
DET er også iorden at butiken svare via E-MAIL, men ALLE mails SKAL svares HVER DAG.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Tobran - 08/08-2007 22:30 08/08-2007 22:30
08/08-2007 22:00 - poujac skrev :
Der er helt enkelt for få ansat.
DET er også iorden at butiken svare via E-MAIL, men ALLE mails SKAL svares HVER DAG.

Det er nemmere sagt end gjort, ansatte koster penge og indehaveren skal pludselig bruge tid på at indberette løn ol. De udgifter der er til ekstra ansatte lægges selvfølgelig på varernes salgspriser, og så bliver kunderne fuldstændige tossede over, at et filter koster 1200 kr et sted og 800 kr et andet. Konkurrencen i dag er næsten udelukkende på pris, det er et kundeskabt problem.
Hvis du vidste hvor mange e-mails der kommer til en forretning. Jeg får e-mails ang. ting som folk har købt i andre forretninger, og hvordan man passer en bestemt fisk (som jeg ikke handler med). Jeg har haft en person, som kom til forretningen en tirsdag, hvor jeg har lukket, og så ville han vide om de 3 havedamspumper han havde købt i Bauhaus for et par år siden de virkede. Der kommer et tidspunkt hvor det bare er nok.

Til gengæld er det meget irriterende at stå i en forretning, og den kunde man hjælper, pludselig tager mobiltelefonen fordi den ringer, mens et par andre kunder må vente. Bemærkningen, du må gerne tage telefonen, er også helt hen i vejret, når der er 4-5 kunder i butikken, for den ene kunde, kan jo ikke se om det er i orden med de andre kunder, der kan være en som har travlt.
Det er også meget irriterende, når en kunde bestiller nogle varer på nettet, om man så straks skriver en mail til dem med et spørgsmål, som man først får et svar på en uge senere, fordi kunden ikke gider hente mails ned hver dag.

08/08-2007 22:00 - poujac skrev :
Men bare en som FORTÆLLER hvornår der er TELEFONTID, og så skal butikkerne overholde tiden og SVARE telefonen.

Det må jo betyde, at du kræver at butikkerne har en åbningstid og en telefontid, som ikke lapper ind over hinanden, for SKAL man kunne komme igennem på telefonen, må det jo kræve, at der ikke er kunder at betjene samtidig.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
henrik sejer - 09/08-2007 16:30 09/08-2007 16:30
hmm
tja jeg har så betalt og har ikke modtaget en skid
jeg har ringet og ringet så tager man en nabos telefon så kommer man i gennem
og ups der er sket en fejl vi sender det nu
bla bla bla det er ok at ha travlt men men alle de undskyldninger så nu er de lige pludslig i rast order
og alt dette er sgu først efter man man gentagende gange har mailet til dem
nej jeg føgler mig sgu lidt snyt
om det er 1 kr eller 2007 kr er fuldstændig underordnet

henrik :(

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
tommy p - 09/08-2007 16:56 09/08-2007 16:56
09/08-2007 16:30 - henrik sejer skrev :
hmm
tja jeg har så betalt og har ikke modtaget en skid
og ups der er sket en fejl vi sender det nu
bla bla bla det er ok at ha travlt men men alle de undskyldninger så nu er de lige pludslig i rast order
og alt dette er sgu først efter man man gentagende gange har mailet til dem
nej jeg føgler mig sgu lidt snyt
om det er 1 kr eller 2007 kr er fuldstændig underordnet

henrik :(

Jeg har desværer samme kedelige erfaring som henrik..

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger Darkforce - 09/08-2007 16:58 09/08-2007 16:58
...bare sig til, hvis vi skal køre ind og vælte bixen for dig... nej spøg til side... har selv et par leverandører, som screener telefonen... pisse irriterende x(

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
steffen - 10/08-2007 05:34 10/08-2007 05:34
jeg har engang arbejdet der-der er pisse travlt!!!!!-så måske det er derfor de ikke når at tage telefonen?? og ja nogle af tingene kan være i rastodre,og der kommer en kæmpe stak odre hver dag!!!
hvis man ikke kan vente på en odre kan man jo selv lette røven og tage ud og købe hva man mangler!!! de er nu nogle flinke fyre derude!

desuden troede jeg ikke at det var okay at tale grimt om forretningerne herinde på c.dk-men det er måske okay når det er akvarieudstyr.dk eller hva siger i admin??

mvh steffen

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger Esben (Inaktiv) - 10/08-2007 07:18 10/08-2007 07:18
Der bliver vel ikke talt grimt om Akvarieudstyr.dk Men mere at folk ikke kan få fat på dem. Det har jo været et velkendt problem i alle de år jeg har kendt til butikken. Jeg har selv været en del gange i butikken, og jeg ved godt hvor travt at Morten og Martin har. Der er jo altid sort af mennesker og det ville nok ikke være frås at have et par ekstra ansatte, når at de har åbent. Jeg ved sidst jeg var der, var der flere som gik fordi at de ikke fik betjening. Og jeg ventede da også temmelig lang tid, selvom at det nu ikke gjorde noget, da der var en masse spændende saltvandsfisk og koraller som jeg kunne gå og studere.

Min opfattelse er da også at de priotere saltvandshobbyen højest i deres butik, om det er rigtigt eller ej, skal jeg ikke kunne sige.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Tobran - 10/08-2007 09:05 10/08-2007 09:05
#13: Ah, nu må du stoppe Esben,
09/08-2007 16:30 - henrik sejer skrev :

hvis ikke det er er negativt, at påstå at en forretning ikke tager telefonen, fordi de har vis-nummer, og at de tager den, når de ikke kan genkende nummeret, så ved jeg ikke hvad det er. Det er en grov beskyldning og noget frygteligt ævl. Der er ingen forretning der har tid til at gå og kontrollere telefonnumre på deres indgående telefonsamtaler.

Jeg syntes det er på tide du begynder, at behandler sponsorer til cichlids.dk og ikke sponsorer af cichlids.dk ens, og sletter denne tråd. Det er konkurrenceforvridende!

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger Darkforce - 10/08-2007 09:37 10/08-2007 09:37
..Enig med Tobran.. har tidligere bemærket, der er nogle som for over huden før andre, når det gælder karantæne/låste tråde..
Skal da være den første til at indrømme jeg har et horn i siden på akvarieudstyr.dk, ligesom dem som spørger til det herinde på siden..

..Har også lagt mærke til at den fisk der indkøbes hos Carsten sjovt nok er meget mere Malawi, end den fisk som f.eks er købt i en af Bonniers butikker... Kommer de ikke samme sted fra, eller er det bare snobberi?? Ligesom en BMW er en mere rigtig BMW hvis den er købt hos en bestemt forhandler på Amager, som sjovt nok tager 600.- + moms i timen, min en time, også selvom fru. Hansen "bare" skal have skiftt en forlygtepære.. ( har oplevet sit. ved nævnte forhandler)

Siger ikke at Carsten er dyreree end andre, men har åbentbart mere "rigtige" fisk end andre..???

Nå, jeg fik sagt min mening, lad os se hvad så nu... :|

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger sandsilden (Inaktiv) - 10/08-2007 10:03 10/08-2007 10:03
10/08-2007 09:37 - Stønner skrev :
..
..Har også lagt mærke til at den fisk der indkøbes hos Carsten sjovt nok er meget mere Malawi, end den fisk som f.eks er købt i en af Bonniers butikker... Kommer de ikke samme sted fra, eller er det bare snobberi?? Ligesom en BMW er en mere rigtig BMW hvis den er købt hos en bestemt forhandler på Amager, som sjovt nok tager 600.- + moms i timen, min en time, også selvom fru. Hansen "bare" skal have skiftt en forlygtepære.. ( har oplevet sit. ved nævnte forhandler)

Siger ikke at Carsten er dyreree end andre, men har åbentbart mere "rigtige" fisk end andre..???

Selvfølgelig er der størrer garanti for at det er de rigtige fisk du får med hjem fra Carsten end fra Bonnies butikker, du behøver blot at læse alle de tråde herinde igennem, hvor folk spørger hvilke fisk de har og om de har kryds, så finder du vist selv hurtigt svaret på dit spørgsmål.. :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
gibson - 10/08-2007 10:11 10/08-2007 10:11
Vi lukker...

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger TEXXXAZZ (Inaktiv) - 10/08-2007 10:13 10/08-2007 10:13

Har du adressen på den BMW forhandler på Amager, for de er sq billige i forhold til SMC biler i Aalborg?
michael

Annoncører
Annoncører