Posten Odense

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 648

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Principia - 03/03-2018 10:09 03/03-2018 10:09

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Janne (Inaktiv) - 03/03-2018 17:37 03/03-2018 17:37
Jep. Og jeg sidder her på Sjælland og ærgrer mig grumt *doh*

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger scn - 03/03-2018 21:22 03/03-2018 21:22
Jeg tænker "The IT crowd":

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Principia - 04/03-2018 09:46 04/03-2018 09:46
Var til koncert i går. Og vi kommer også fra Sjælland. Det var en god koncert de spillede godt. Opvarmningen ved jeg så ikke lige hvad jeg syntes om. det kan jeg ikke blive enig med mig selv om. Det tager faktisk ikke så lang tid at køre til Odense, og man behøver jo ikke drikke sig ned for at have en god dag med lidt metalrock.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Janne (Inaktiv) - 04/03-2018 16:30 04/03-2018 16:30
Moonspell har lavet et par gode numre, kunne også godt have tænkt mig at se dem live. Jeg ville skulle have været med tog, og DSBs priser oven i selve koncertbilletten = nope ;( Har været til koncert i Odense før, i bil med venner, og ja, der gik køreturen nemt og hurtigt. Høj musik på og kørebajere til alle andre end chaufføren :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Dujo (Inaktiv) - 04/03-2018 18:54 04/03-2018 18:54
Vi tager ofte fra sydjylland til både Odense, Aarhus, KBH og Hamborg for at se musik - både med bil og tog. Skal man med tog, skal man bare være ude i lidt god tid og finde sig en orange. Fx skal jeg til Odense om 14 dage = 52 kr. frem og tilbage! Det kan man vist ikke klage over.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger Principia - 04/03-2018 19:02 04/03-2018 19:02
Jeg er nu mest tilhænger af bilen. den frihed det giver opvejer snildt ulempen ved ikke at drikke. Men bevares, når det er mere lokalt hænder det da man må en tur i hegnet. Mere hellig er man jo ikke.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Janne (Inaktiv) - 04/03-2018 19:09 04/03-2018 19:09
:D Heh, jeg er såmænd vant til at rejse det halve af Europa rundt for at se de bands jeg vil se. Der er bare meget tomt på kistebunden lige nu, efter tre koncerter i London i december B) . Det er sjældent jeg ryger i hegnet til/efter koncerter, da jeg tit er afsted alene og gerne skal kunne finde mit hotel :D Tømmermænd og lufthavn + fly er også bare en rigtig dårlig kombination

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Principia - 04/03-2018 19:23 04/03-2018 19:23
Vi kommer også lidt omkring. Dog mest i lokalområdet, Sjælland, Fyn, Jylland, Sverige. Og så har vi et genialt spillested i Roskilde. Gimle. Der er mange billige koncerter. Det er lidt tyndt med ordenligt musik lige PT. Men der kommer da Bærsærk i starten af maj, for 70kr.
De har faktisk gennem tiden haft mange fede koncept aftener også. Scandinavian takeover, og 5hær slaget. Det er ikke så længe siden vi så Svartsot dernede. Det var hårdt for både krop og lever. Jeg må nok erkende jeg er ved at være for gammel til moshpit og slamdance.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger Janne (Inaktiv) - 04/03-2018 20:39 04/03-2018 20:39
Det er jeg også for gammel til :D Især når man skal med fly hjem dagen efter, der er gipsben og krykker sgu for upraktisk. Jeg er også altid bange for at blive kvæstet og misse mit fly hver gang jeg er oppe i front row, midt for, men det er ikke sket endnu B
De bands jeg vil se live kommer stort set aldrig til Danmark :( , og så kan man jo blive nødt til at rejse. Finder som regel et billigt hotel og tager en dag eller 5 ekstra og kalder det ferie. De sidste koncerter jeg har været til har været de 3 i London (2x HIM afskedskoncerter for nostalgiens skyld og Fields of the Nephilim fordi FUCK YEAH!!) og så Draconian i Malmö i februar - lillebitte spillested, nøj det var godt. Men det løber op med alle de fly- og togbilletter, og så er der ikke også råd til CoF.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger Principia - 04/03-2018 21:12 04/03-2018 21:12
Flere af de du nævner der, kender jeg ikke. men jeg har også set mange efterhånden. Faktisk alt fra Sanne Salomonsen, til Slipknot. det mest ikoniske jeg har set et par gange er Twisted Sister. men her på det sidste er det kun Junkyard drive, Svartssot, Testament, Accept, Cradle, Deadflesh, og nå ja der er faktisk mange. Det eneste store jeg mangler er Iron Maiden. Min første koncert var i 1986 Judas Priest, så var man lige som i gang. Og nå ja. Eneste skade i moshpit. Brækkede venstre tommeltot til Red Warszawa da jeg blev revet ned, og et eller andet fjols i armyboots jokkede på mine fingre. men det er hvad der sker nogen gange. Ellers har det kun været blå mærker. :D :D men det er nu meget sjovt ind i mellem alligevel. B) :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Janne (Inaktiv) - 05/03-2018 12:32 05/03-2018 12:32
Jeg har vist slet ikke set nogen af de rigtig store :o . Er mest til gothic metal og lidt extreme.

Tror det værste jeg har været ude for var til Deathstars i Göteborg; fik en støvle i hovedet da en meget fuld, mega belastende - da havde hun allerede stået og slået mig med albuer - chick var kravlet op på scenen og fik "hjælp" til at komme ned igen og ramte mig i hovedet med sin ene støvle på vejen ned. Jeg røg ned, men mistede i det mindste ikke min plads, og jeg slap for hende resten af konccerten :p. Havde de flotteste buler (en fra støvlen, en fra gulvet xD) i hovedet næste dag, og min ene arm var gul og blå et par uger. Så ved man det har været en god koncert - eller.... Har det nu ok med blå mærker efter koncerter, det hører sig næsten til, meeeen.

Fields of the Nephilim har nogle lidt, øhm, fanatiske fans, men jeg har overlevet front row hver gang jeg har set dem. Det er det værd, og man har alligevel kun brug for én nyre, right?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger Principia - 05/03-2018 17:06 05/03-2018 17:06
Gothic, har jeg ikke så meget af, og det jeg har er stille og roligt. Men jeg kan da diske op med lidt Therion, Dimmu Borgir ( hvis det skal larme lidt mere ) og så Trail of Tears. Men ellers kører jeg meget traditionelt, med heavy, trash, death metal, blandet op med noget folke metal. som Huldre, Vanir, Svartsot osv. Hører også noget Fejd, som er svensk folkepolga.
Den ubetingede aller mest skuffende koncert jeg har været til er Alfabeat. jeg har aldrig set så mange mennesker samlet på en scene før ( ud over til klassisk ) og ventede på at der skulle ske et eller andet. Koncerten varede omkring 2 timer, og der skete intet, nada nul og nix. Når de gav den gas var der en musikker som vippede lidt med foden. Og det er satme ikke i orden. fedeste live band, kan jeg ikke beslutte mig for om er Twisted Sister eller Slipknot. begge band er ekstremt spektakulære på hver deres måde. Nå ja og så Red Warszawa. man ved aldrig hvad der sker når man ser de knaldskaller. Da vi så den i tapperiet i Køge, var der en publikum som havde forvildet sig op på scenen, og blev straffet med at få brændt sine kønshår af. Det var pænt grineren, men det stank i hele salen bag efter. :D

Annoncører
Annoncører