Akvariemarked i Skive!

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1938

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger morten lyngsaa (Inaktiv) - 27/10-2007 18:40 27/10-2007 18:40
Så er man hjemme igen fra Skive!
Det var en god og udbytterig oplevelse, fik hilst på mange her fra siden, samt fra Eksternt link www.corydorasworld.com og Eksternt link www.akvarieplanter.dk
Det bliver ikke sidste gang at vi tager der over!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger kim m (Inaktiv) - 27/10-2007 18:59 27/10-2007 18:59
Ja det var brandhyggeligt :) ...fik solgt det meste og fik lidt nyt med hjem. Foredraget var fremragende, også for ikke-killi-freaks.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger anitabritt (Inaktiv) - 27/10-2007 19:48 27/10-2007 19:48
Ja,Skive er ikke det værste sted at tage hen (oversat fra typisk underdrivende vendsysselsk til alm. rigsdansk : rigtigt hyggelig,samt oplevelsesrig og underholdende besøg ).
Mærk jer dette : Jeg havde for en gang skyld mindre med hjem end jeg havde med !!!!
Og det var sandelig ikke fordi tilbudene ikke var der, men jeg for en gang skyld kunne styre mig...
Morten vil jo nok mene at det var fordi jeg snakkede dagen væk !!!

I´ll be back.......

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Minarelli (Inaktiv) - 27/10-2007 20:03 27/10-2007 20:03
Jepper...super dag.
Masser af mere eller mindre kendte ansigter...
Jeg er også på pinden igen næste år.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Symibot (Inaktiv) - 27/10-2007 21:46 27/10-2007 21:46
dejlig dag.. hårdt, varmt, kaotisk.. men godt..

Desværre glemte vi alle(akvarieplanter.dk) at tage billeder af dagen, så hvis der er nogen der har taget billeder af vores stand, os, eller hvad end, vil jeg meget gerne høre fra jer.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Lihn (Inaktiv) - 27/10-2007 22:46 27/10-2007 22:46
Ja, kanon god og hyggelig dag :) Jeg er klar igen til næste år!

Det er altid rart at sætte ansigter på personer her fra AS, eller nogle af de "gode gamle".

Dejlig dag :D

Jeg sender dig lige en mail Martin, tror jeg kan finde et billede af jeres stand..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger lillian53 (Inaktiv) - 27/10-2007 23:33 27/10-2007 23:33
Ja det var en fin oplevelse og -ja- selvfølgelig havde jeg noget med hjem *rødmer* selvom jeg havde bestemt det modsatte :) Som flere skriver var det rigtigt dejligt at få sagt hej til nogle "profiler" her fra siden.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Kirsten Sørensen (Inaktiv) - 27/10-2007 23:44 27/10-2007 23:44
Synes I skulle rykke Skive til Aalborg næste år ..... :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger sidevind (Inaktiv) - 28/10-2007 01:23 28/10-2007 01:23
Vi er også helt enig om at det var en rigtig super dag i Skive.... Vi fik da også både RCS rejer med hjem, lidt planter, nogle rigtig fine sterbai maller.... ! og lidt teknisk udstyr.....

Vores lille pode på tre år var også helt udkørt da vi kom hjem... han fik da virkelig brændt noget krudt af dernede... ;) forhåbentlig ikke til gene for nogle.... *rødmer* håber mallerne der røg på gulvet da han kom til at skubbe til flamingo kassen overlevede......! ellers må i sende erstatnings kravet til undertegnede ;)

Det var hyggeligt at få sat ansigter på nogle af jer herinde fra.... vi kommer helt sikkert igen til næste år om det bliver i Skive eller Aalborg....

vi kunne måske også arrangere noget her hos os, vi har 144 m2 isoleret værksted der nok kunne indrettes til akvarie marked. vi ligger tæt på Aalborg..... :)

Tak for en masse god input og nye fif og ide'er.... Super!

venlig hilsen Tanja og Søren :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger morten lyngsaa (Inaktiv) - 28/10-2007 09:56 28/10-2007 09:56
#9 Det vil være en fin ide med et møde/marked hos jer, har næsten pakket fisk til mødet! :P
Bare kom med en dato!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger ulrich (Inaktiv) - 28/10-2007 10:05 28/10-2007 10:05

ja det var godt, man kunne måske også mødes hjemme hos hinanden for at se nogle akv. og måske fo idér til nye opbygninger.
hilsen Ulrich (mors)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Jeannette (Inaktiv) - 28/10-2007 17:28 28/10-2007 17:28
Vi var også glade for at besøge Skive i år,
Er det ikke utroligt så mange folk ?
Nogen der ved hvor mange der kom?
Jeg fik 5 smukke corydoras sodali - tror jeg de hedder - Minarelli kan korrigere ;-)
Melder alle 5 har det godt og er begyndt at titte frem - ovenover dem farer 10 zebrafisk rundt,
men det ser ikke ud til at genere de mere adstadige corydoras :D
Laura fik også 8 små corydoras med hjem - nogle der kunne tåle at gå lidt køligere - og flydeplanter - spændende.

Tak for et godt arrangement og hyggelig stemning -
nu døjer jeg bare fordi jeg ved at man kan få fremstillet et godt akvarie efter mål - lige i nærheden - så måske kommer der lige et corydoras akvarie ind i stuen - buffeen ser underlig nøgen ud - et langggt akvarium kunne pynte gevaldigt. :P
Mange søndagshilsner Jeannette

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger Minarelli (Inaktiv) - 28/10-2007 23:18 28/10-2007 23:18
Jeanette:
Hvor er jeg glad over at høre at pansermallerne har det godt.
Det er altid fedt at få tilbagemeldinger på fisk der skifter hænder.

Annoncører
Annoncører