Annoncer

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 2923

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger chris2500dk (Inaktiv) - 31/10-2007 16:58 31/10-2007 16:58
Det er for fjollet at man ikke kan redigere sin annonce og at man når man har slettet en annonce stadig skal vente 48 timer på at oprette en ny ;(

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bo Christensen (Slettet) - 31/10-2007 17:22 31/10-2007 17:22
Redigering af annoncer står på todo-listen.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger stausholm - 31/10-2007 17:26 31/10-2007 17:26
sjovt det ikke er lavet samtidigt med at man lavede det i debatten *skeptisk*

allan

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Esben (Inaktiv) - 31/10-2007 17:32 31/10-2007 17:32
Lad nu være med alt det brok for en gangs skyld. Anders skal nok få det lavet.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Fam.Krebs (Inaktiv) - 31/10-2007 17:36 31/10-2007 17:36
hørt ..

Syns det er utroligt så intolerante folk er *skeptisk*

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger spim (Inaktiv) - 31/10-2007 22:30 31/10-2007 22:30
Jeg forstår ikke den totale mangel på tålmodighed der hersker for tiden.

Der bliver hele tiden lavet forbedringer på siden. De forbedringer vi har efterspurgt og ønsket...
Jeg kender ingen andre hjemmesider, hvor der bliver gjort så meget for medlemmerne, og så endda gratis. B)

Lad nu Anders og co arbejde og følg med på to do listen. Der kan alt andet lige ikke kodes mere end en ting ad gangen, så udvis lige lidt respekt for det arbejde der bliver lagt i denne side!

Tak til admins for jeres store arbejde! :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger Bernskov (Inaktiv) - 28/11-2007 21:41 28/11-2007 21:41
her en måned senere kunne man så spørge om status på dette.
en ret irriterene begrænsning som kunne stilles i bero indtil redgering var løst. nedsæt det til et par timer eller fjern det
jeg har netop oplevet præsis det samme. ingen edit. slet . ingen mulighed for at oprette den igen

man kunne supplere 'slet' med 48 timers advarslen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger brib - 28/11-2007 21:57 28/11-2007 21:57
som det kører lige nu er det de samme ca 10 brugere der fremhæver deres annoncer hver 48 timer og dermed skubbes de knap så annoncelystne hurtigt helt væk, da der kun er plads til 50 annoncer i hver gruppe .

Så jeg synes at så længe at der kun er plads til 50 annoncer i hver gruppe , må 48 timer være en fair ordning .

På gamle AS havde man sin annonce kørende i op til 30 dage , og der kunne man redigere lige så tosset man ville og stadig beholde sin plads i annoncekøen . Og dem der overtrådte ved gentagen fremhævning af deres annoncer fik dem slettet .

En redigering er stadig på to do listen .

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Superbruger THORLEIFDK - 29/11-2007 09:38 29/11-2007 09:38
brib skrev :
som det kører lige nu er det de samme ca 10 brugere der fremhæver deres annoncer hver 48 timer og dermed skubbes de knap så annoncelystne hurtigt helt væk, da der kun er plads til 50 annoncer i hver gruppe .

Så jeg synes at så længe at der kun er plads til 50 annoncer i hver gruppe , må 48 timer være en fair ordning .

På gamle AS havde man sin annonce kørende i op til 30 dage , og der kunne man redigere lige så tosset man ville og stadig beholde sin plads i annoncekøen . Og dem der overtrådte ved gentagen fremhævning af deres annoncer fik dem slettet .

En redigering er stadig på to do listen .

hvad får dig frem til den konklusion at det er de samme 10 brugere???
og iøvrigt fungere den der 48 timers regel jo IKKE optimal aligevel....

mvh
Carsten.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger brib - 29/11-2007 09:56 29/11-2007 09:56
10 var lidt et skud ud fra at jeg gennemgår annoncemarkedet flere gange om dagen .

Og specielt under akvarietilbehør er det de samme gengangere der ligger øverst næsten konstant .

Og nej jeg er ikke admin . Men en ganske almindelig bruger der dog ikke helt kan undvære et godt tilbud. :-)

Som jeg vist nok har forsvaret i op til flere tråde om samme emne , så har jeg aldrig påstået at 48 timers reglen fungerer optimalt , men i mangel af bedre er det den umiddelbare løsning , for at undgå en endnu være spamming af markedet .

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Superbruger THORLEIFDK - 29/11-2007 10:10 29/11-2007 10:10
nej har dog heller aldrig sagt at du har sagt det *blink* men du syntes nu aligevel at det er en "fair" ordning,og nej du er ikke længere admin,og aligevel skimmer du dem igennem flere gange om dagen???og da du nu gør det ville du sikkert også have bemærket at den ordning ikke fungere optimalt....hvis annoncedelen nu blev fjernet fra forsiden så......debatten ligeså,da du nu ikke længere kan se den før du er logget ind!

mvh
Carsten

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Kirsten Sørensen (Inaktiv) - 29/11-2007 10:41 29/11-2007 10:41
Problemet vedr. kampen om at ligge øverst på annoncelisten (som jeg har forstået, det handler om), vil jo aldrig forsvinde, hvis man ikke gør noget ved det ;) Problemet eksisterede vel også på det gamle AS?

For det første kunne man fjerne annoncerne fra forsiden (har jeg også tidligere foreslået), dernæst kunne man lave en oversigt, hvoraf kun fremgik overskrifter Akvarieudstyr, Ferskvandsfisk, Maller, whatever .... Som yderligere undermenu kunne udelukkende fremgå region, og først herefter den enkelte annonce med angivelse af, hvem indrykkeren er, inden man går ind på selve annoncen. Der findes sikkert andre og bedre løsninger på problemet, men så længe ingen gør noget ved problemet, vil der blive ved at være folk der - efter min mening helt berettiget - kommer med kritik af annonceordningen, for den er da bestemt ikke noget at råbe hurra for .... For ikke at tale om alle de andre ting, der mangler og/eller ikke er i orden - og her vil jeg ikke bruge tid på at opremse, det er i forvejen gjort i "en million-milliard" tråde, hvor programmør(er?) kan hente inspiration.

Og nu skriver jeg lige den sætning, vi har hørt på i ....tja.... 2 måneder ....cirka ..... så andre ikke behøver at gøre det: "Nu skal vi liiige tage den lidt med ro, for programmøren gør det hele frivilligt og lægger mange timer i arbejdet, og vi skal jo være glade for, at vi har en gratis side, og Rom blev ikke bygget på én dag" .....

Nu kunne man måske forledes til at tro, at dette er et surt indlæg! Det er det ikke! Det er såmænd blot en konstatering af tingenes stabile stilstand ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger brib - 29/11-2007 10:53 29/11-2007 10:53
Hej Kirsten .

Jeg napper lige et citat fra #12 : Problemet vedr. kampen om at ligge øverst på annoncelisten (som jeg har forstået, det handler om), vil jo aldrig forsvinde, hvis man ikke gør noget ved det Problemet eksisterede vel også på det gamle AS?)

Jo der var også nogle på gamle As der gjorde deres bedste for at ligge i toppen konstant .

Det gjorde de så bare ikke ret længe , for efter et par advarsler og henvisning til de daværende regler for annoncering , så kunne man blive udelukket fra at annoncere i x antal dage - uger ved gentagne overtrædelser.

Problemet med denne måde at annoncere på var bare , at der konstant skulle være en admin ( i dette tilfælde mig ) til at overvåge markedet , og så fik jeg jo ingen tid til at deltage i tråde osv . Og det var til sidst ret uspændende at skulle være "bussemand" konstant.

Så alternativt blev det så cichlids løsningen der blev valgt her i denne version , og den har stadig de mangler i - vi efterlyser .

Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg blander mig i denne tråd , for da jeg er bruger , så må det være sidens admins der går ind og forsvarer manglerne .

Mit sidste indlæg vedrørende sidens drift , var så det her :-)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger Kirsten Sørensen (Inaktiv) - 29/11-2007 11:01 29/11-2007 11:01
Aaarrghhh, Brian - selvom du er alm. bruger, kan du da godt bidrage, du behøver jo ikke nødvendigvis forsvare manglerne! Du er ellers så god til at bløde op :D hvis stemningen bliver lidt ....øh.... skummel - ikke at den er det hér, slet ikke, så det synes jeg da er trist. Måske kommer tingene til at gå endnu langsommere nu ....! *blink*

Hmmm.... nu må jeg vist hellere gå ind i mit aqua-room og oprette et akvarium :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger Bernskov (Inaktiv) - 30/11-2007 08:40 30/11-2007 08:40
Hvad jeg så vil foreslå dem som programmerer er at de beholder 48 timer reglen og anvender samme edit metode som benyttes til tråde.
Det foresvæver mig at være endog smart at folk kan kommenterer en annonce - faktisk ligesom det kunne lade sig gøre på C 'i gamle dage'

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger Bernskov (Inaktiv) - 30/11-2007 08:42 30/11-2007 08:42
.. altså et helt almindeligt forum, blot med den restriktion at man ikke kan oprette nye indlæg oftere end 48 timer.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger Preben Henriksen (Inaktiv) - 30/11-2007 10:14 30/11-2007 10:14
Fam.Krebs skrev :
hørt ..

Syns det er utroligt så intolerante folk er *skeptisk*

Ja at tænke sig ;)
Hvori består så din tolerence *rødmer*

Og så fik jeg da også lige luftet min intolerence ;(

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger 12walle (Inaktiv) - 30/11-2007 11:02 30/11-2007 11:02
Sys det er lidt mærkeligt at når vi påpeger nogle mangler osv vi gerne ville have på siden bliver spist af med "det står på todo listen".. Hvad med og lytte lidt? Når der er tråde med ting folk mangler, så kunne det jo være en idè og at det var det næste der skulle gøres..

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger Lomholt (Inaktiv) - 30/11-2007 11:28 30/11-2007 11:28
#12walle: At tingene står på to-do-listen er jo netop et udtryk for at der lyttes til forslagene. Programmøren knokler for at få lavet tingene, men i hverdagene skal det almindelige arbejde jo også passes.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger 12walle (Inaktiv) - 30/11-2007 12:20 30/11-2007 12:20
Det er jeg helt klar over, men tråden er ca en måned gammel og man kan stadig ikk redigere sine annoncer...

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger Gulle (Inaktiv) - 30/11-2007 14:34 30/11-2007 14:34
nej hvor er der mange der bare brokker sig meget ;(
hvis det er så slemt så prøv da at lave jeres egen akvarie hjemmeside så kan i vel få det præcis som i vil? og i jeres eget tempo.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Bruger Fam.Krebs (Inaktiv) - 30/11-2007 14:50 30/11-2007 14:50
Preben Henriksen skrev :

Hvori består så din tolerence *rødmer*

Og så fik jeg da også lige luftet min intolerence ;(

Mudderkastning f.eks ..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Bruger Kirsten Sørensen (Inaktiv) - 30/11-2007 16:41 30/11-2007 16:41
gulle skrev :
nej hvor er der mange der bare brokker sig meget ;(
hvis det er så slemt så prøv da at lave jeres egen akvarie hjemmeside så kan i vel få det præcis som i vil? og i jeres eget tempo.

Det kan godt være, du synes, det er brok. Jeg synes, at rigtig meget af det er konstruktivt kritik - der har været maaaange tråde før denne med ønsker fra brugerne, gode forslag til forbedringer m.v.! Og det er hovederne bag denne side faktisk rigtig glade for .... de kan sagtens sortere i skidt og kanel ;)

Og til din sidste bemærkning skal du bare lige huske, at uden brugere er AS intet! UHA-DA-DA, det lød ikke særligt pænt, men det er fakta - om man kan lide det eller ej :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger Gulle (Inaktiv) - 30/11-2007 17:10 30/11-2007 17:10
ved godt at meget af det er gode forslag, men der er altså også rigtig meget der er skidt. og ved godt det med as uden brugere ikke er noget, men det villle nok ikke være alle der gik fra og det tager ret så lang tid at lave en hjemmeside(denne er et eksempel og de er enda mange som arbejder meget på siden) og mange af dem der nu ville gøre det ville nok heller ikke have tålmodigheden til det(ikke engang nu hvor andre gør det for dem ;) )

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #25
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 30/11-2007 23:43 30/11-2007 23:43
Mht.to-do listen,ku jeg godt bruge at man ik behøvede at sku klikke sig ind i annoncen,for at finde ud af at varen befinder sig i den anden ende af landet..altså at man sku vælge postnr,by,el.idet mindste landsdel i menu..mange er gode til at skrive det i overskriften,men det er jo ik alle...og mht.det med hjemmesider tager tid at lave,ja det kan endda tage meget lang tid..men måske man så burde vente med at lancere siden,før den var helt færdig?

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #26
Bruger peter (Inaktiv) - 01/12-2007 16:28 01/12-2007 16:28
25* hvis siden var lanceret færdig, ville der bare være klager over noget andet. Her har du muligheden for at komme med forslag under udviklingen.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #27
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 01/12-2007 20:49 01/12-2007 20:49
Hvis man feks.starter netbutik op,så mister man omkring 90% af kunderne hvis man lancerer en halvfærdig side,da folk lynhurtigt mister interessen..jeg har da selv skrottet mange websites grundet dette,det er bare ik professionelt. Personligt vil jeg hellere side på et site der er færdig slut. Du har jo heller ik medindflydelse på feks.yahoo..man tager sitesne som de er,og vænner sig til det. Jeg vil hellere ha en færdig site der bare kører,end et site hvor halvdelen mangler,eller kører ustabilt.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #29
Bruger Esben (Inaktiv) - 01/12-2007 20:52 01/12-2007 20:52
#28 Hvis du har fulgt lidt med i debatterne, så vil du finde ud af, hvorfor at det var nødvendigt at sætte siderne online før at de var færdige.

Nu er det her ikke en webbutik, men ren og skær frivilligt arbejde, hvor at der absolut ingen fortjeneste er forbundet med det. *skeptisk*

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #30
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 01/12-2007 21:57 01/12-2007 21:57
Det var som bare et eksempel..jeg ved godt hvor meget arbejde det kræver at opsætte og køre et website,er gift med en datafagtekn...og ved derfor oz hvor mange potentielle kunder/brugere der hopper fra,hvis et site kun er halvfærdigt..jeg har ik fulgt extremt meget med i div.debatter,må indrømme jeg efterhånden har opgivet at finde hoved og hale i de fleste.

Annoncører
Annoncører