Mini varmelegeme, til kampfisk!?
Postet under :
Visninger : 4336
Alexander
-
![]()
kan man få nogle mini varmelegemer? da min kampfisk går i uopvarmet vand...
Mvh. Alexander
bom-karl
-
![]()
Hydor gar lavet nogle der ligner en overdimensioneret the-pose.
Kan både hænge frit i vandet og lægges under bundlaget. Hilsen bom-karl
Alexander
-
![]()
#2 hvor finder jeg sådan et?
Mvh. Alexander
bom-karl
-
![]()
Eldorado er enefohandler her i Danmark, så stort set alle dyrehandlere bør have mulighed for at skaffe dem hvis de ikke allerede har dem på hylden.
Vær opmærksom på at det ikke kan indstilles til en bestemt temperatur. Det kan kun være tændt eller slukket. Jeg mener de er på 50W hvilket er lige lovlig meget hvis det er til dit 5l akvarium. Send da en mail til HYDOR og spørg dem om det er forudprogrammeret til en bestemt temperatur. Det vil jeg faktisk gerne selv vide. Hilsen bom-karl
Alexander
-
![]()
er de på 50W? det er jo voldsomt meget!
![]() Mvh. Alexander
Alexander
-
![]()
undskyld xD 25 W
Mvh. Alexander
bom-karl
-
![]() ![]() Skal ud og se til min suppe så har ikke lige tid til at se på dit link. Hilsen bom-karl
Alexander
-
![]()
okay bom-karl. velbekomme!
her er det rigtige link: ![]() Mvh. Alexander
bom-karl
-
![]()
SERA laver gode varmelegemer men selv med en længde på 18cm er det jo alt for langt til et 5l akvarium.
Hilsen bom-karl (der nyder sin MOU hyldebærsuppe - den bedste i verden!)
Alexander
-
![]()
uhm... det lyder godt!
egentlig så er det kun 1 cm for langt, så hvis jeg lægger det på skrå? Mvh. Alexander
bom-karl
-
![]()
Okay.
Hvis du ikke bor i nærheden af Akvarieudstyr kan du ringe til Natural Brande ( ![]() Hilsen bom-karl
#1 Jeg ved at Aros Dyrehandel i Århus (Frederiksgade) sælger nogle små (15cm) 25W varmelegemer fra Elite.
Venligst Mads
Det varmelegem, som #13 viser i et link, kan jeg kun anbefale. Jeg har brugt et sådant (har flere af slagsen) i akvarier fra 12 liter op til 40 liter. Det indstiller automatisk temperaturen på 25-26 grader. Det fylder stort set intet og er derfor ideelt til selv ganske små akvarier. CiclideCentret sælger dem også
Tråden er fra 2007
![]() |
Annoncører
Mine genveje
Annoncører
|