Mangler inspiration til spørgsmål

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1847

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
bom-karl - 31/08-2007 23:17 31/08-2007 23:17
Jeg er ved at bygge en lille database op med spørgsmål i forskellige kategorier indenfor akvaristikken som personalet i en dansk dyrehandel kan få med hjem på en cd-rom.

I bund og grund er det en masse multiple choice spørgsmål som man skal svare på, hvorpå programmet kommer med et stort grønt flueben eller et rødt kryds.
I slutningen af hver session kommer der en statistik hvor man kan se alle spørgsmålene, det svarede og det korrekte svar.

Jeg kunne dog godt tænke mig nogle inputs til spørgsmålene.
For at gøre det hele nemmere for mig selv tror jeg vi begrænser os til vandkvalitet i denne her omgang.

Kom endelig med alle de spørgsmål og svarmuligheder i selv eller andre kunne finde på at stille så jeg kan få smidt så mange spørgsmål ind i programmet som overhovedet muligt.
Alle niveauer er velkomne!

På forhånd tak.

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bo Christensen - 01/09-2007 16:14 01/09-2007 16:14
Der er lidt forskellige spørgsmål i forskellige niveauer her: Eksternt link http://akvariesiden.dk/akvategn/index_ny.php

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
bom-karl - 01/09-2007 17:03 01/09-2007 17:03

God ide!
Der er ikke mulighed for at se tabellen over alle spørgsmålene?
Såvidt jeg har forstået kører testene nogle tilfældige igennem fra en liste.

---
Andre er stadig mere end velkomne til at supplere.

Hilsen
bom-karl

Annoncører
Annoncører