Min sommerfuglecichlide-han har mistet sine farver

Postet under : Akvariesiden.dk - Cichlider
Visninger : 2117

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Alexander - 29/08-2007 19:12 29/08-2007 19:12
hejsa

den første dag jeg fik min sommerfuglecichlidehan hjem(i lørdags) var han nok en af de mest favestrålende fisk jeg nogen sinde har set...
nu er han blevet total kedelig! hans sorte plet er næsten helt "forsvundet"!

hvad kan det skyldes?

Mvh.
Alexander

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Alexander - 29/08-2007 19:15 29/08-2007 19:15
Skal lige sige der er ingen af mine andre fisk der har samme "symptomer" og min sommerfuglehun er blevet meget farvestrålende

Mvh.
Alexander

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger ekaxe (Inaktiv) - 30/08-2007 10:02 30/08-2007 10:02
Den befinder sig måske ikke godt den er jo lige flyttet, måske er dit vand lidt for hårdt, det kan jo også være en start på forkølelse eller lignende sygdom.
Har den endnu ikke farve? så eventuel, mål vandets hårdhed, under alle tilfælde skift 20-25 % vand de næste par dage, eventuel med noget desificerende i.

Mvh.
Erik Kaxe

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Prik (Inaktiv) - 30/08-2007 14:37 30/08-2007 14:37
Min sommerfuglecichlide hun har også mistet sine faver, men de pleger at kommer igen når de har æg og unger, men nu er det ved at værer længe siden de har haft det ¨å jeg er begyndt at savne hendes faver.
Men hun har som sagt ofte fået dem plysselig igen, så jeg tror ikke hun fejler andet end at hannen er lidt grov ved henne.

Så det kunne jo værer forde der er en af de andre fisk der jager lidt med den.

Hilsen
Prik

Annoncører
Annoncører