Ros til butiksindehavere her på as.

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1032

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger nikitani (Inaktiv) - 27/08-2007 14:44 27/08-2007 14:44
Nogle gange syntes jeg at der er meget ris i vores hobby, så derfor vil jeg gerne benytte mig af at give lidt ros.

Det er dærernedeme det jeg kalder god service og alt hvad det indebære, at i gider at tage jer tid til at besvare spørgsmål og hjælpe, det er bare smukt.
For mig viser det at i elsker det i har med at gøre, hvilket må være vejen til succes, ikke kun for jer men også for jeres kunder.

I det store hele syntes jeg at det er fantastisk at i tør at lægge jer ud og lægge navn til. (det må sku kræve goods).
Igen viser det kun at i er oprigtige og seriøse forretningsmænd. Virkelig hatten af for det.

Håber at der er andre her inde der vil bakke op og sende en tak.

De bedste hilsner
Linda

Ps. Jeg har fornemmelsen af at der også er mange opdrattere der gør et godt stykke arbejde, incl. resten af AS. amins.
Godt gået.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger tommyml (Inaktiv) - 27/08-2007 16:07 27/08-2007 16:07
Jeg vil til slutte mig Linda's fine ord.

jeg synes også at både admins og butiks ejere gør et kanont stykke arbejde.

Jeg vil også gerne takke alle som har hjulpet mig gennem tiderne (de ved selv hvem det er tror jeg)

TAK eller papegøjetang

Mvh.
Tommy Lauridsen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger benj1685 (Inaktiv) - 27/08-2007 16:14 27/08-2007 16:14
Det er nemlig rigtig. Jeg har over 2/3 af min viden her fra forummet, pga at i besvarer spørgsmålene så hurtigt. Jeg kan dog ikk give så meget ros til min fiskehandler, da jeg synes han har svigtet mig her på det sidste. Og en lille ekstra ting: jeg glæder mig til at se hvordan den nye side kommer til at se ud.

Mvh.
Benjamin

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Finkeldinken (Inaktiv) - 27/08-2007 18:25 27/08-2007 18:25
Der er ingen tvivl om, at det er de af forretningsindehaverne, der tør have en aktiv profil på div. akvariehjemmesider, jeg til hver en tid vil foretrække at handle med! Ville da ønske, der var en af jer, der startede butik op i min by og groft udkonkurrerede én og anden på ærlighed, god service og kvalitet.
Indtil da må jeg tage ind til den store stad, men det er jo også hyggeligt nok! ;)

De bedste hilsner
Lise

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger DLL (Inaktiv) - 27/08-2007 18:29 27/08-2007 18:29
ja stor ros herfra osse.... #4 ja, det er ikke lige i roskilde man handler fisk... virkelig ærgeligt, især når jeg er med offentlig transport... der er jeg godt nok ikk meget for at transportere fisk, med alle de forsinkelser.

Med venlig hilsen
DLL

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
indust - 27/08-2007 18:35 27/08-2007 18:35
ja også en stor rod her fra.. og en tak til alle dem der hjælper her inde.. det så fedt mann kan spørger om alt uden at føle sig dum.. super side.. også min start op side.. :D

Med venlig hilsen
Anders

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
kjaer (Slettet) - 27/08-2007 21:47 27/08-2007 21:47
#6 Hvorfor i alverden vil du give dem en stor rod? Det tror jeg da selv de kan skaffe billigt når de har butik... ;o) :D hehe

Både ros og rod herfra.

Mvh.
Johan Kjær

Annoncører
Annoncører