Er det mon noget?

Postet under : Saltvandssiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 1970

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Shrimps - 16/08-2007 22:33 16/08-2007 22:33
Halløj

Jeg har gået og tænkt på om et lille saltvandsakvarie kunne være noget for mig. Jeg havde tænkt mig et akvarie på 60-70 liter, da jeg nemlig ikke rigtigt har plads til noget større.
- I den forbindelse ville jeg gerne høre jer om mængden af de forskellige "levende" ting man kan have i sådan et. Jeg har allerede læst en hel del rundt omkring på nettet, men er stadigt i tvivl om hvor meget koral-værk man kan proppe i et akvarie på den størrelse. Samtidigt ville jeg høre jer om i kender nogle fisk og krabber/rejer som kan gå i et akvarie på den størrelse, men som samtidigt har en "funktion" (ved ikke rigtigt hvordan jeg skal sige det..).

Min bror havde et saltvand på ca 325 liter tror jeg, og i det havde han bla. en pudse-reje og klovnefisk. - Jeg fremhæver disse fordi jeg især godt kan lide fisk/dyr som ligesom "blander" sig med andre organismer/ting i akvariet. Hvis i forstår hvad jeg mener ville jeg meget gerne have serveret et par navne at læse om. Derudover ville jeg lige høre om det på nogen måde er muligt at lave noget opdræt på fisk i så lille et akvarie??

Håber meget på svar!

Mvh,
Rasmus

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Anders_Nielsen (Inaktiv) - 16/08-2007 22:40 16/08-2007 22:40
Hey, ved desværre ikke så meget om saltvand, men hvis du besøger vores søster side Eksternt link www.saltvandssiden.dk så er jeg sikker på de kan hjælpe dig.

Hilsen
Anders

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger snake (Inaktiv) - 17/08-2007 00:27 17/08-2007 00:27
#2 vidste ik at saltvandsiden var fælles eje. :o P

De bedste hilsner
Lars Pedersen

Annoncører
Annoncører