Annoncer på forum,eller ikke ?

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1680

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
lefevre - 16/08-2007 21:09 16/08-2007 21:09
Er det kun mig der synes at det er ski.. irriterende,når nogen spørger om et produkt om den er god eller ikke,så kommer der altid en el flere med \" jeg har den,bruger den ikke osv osv......... det er sgu med til at ødelægge en tråd, og når folk starter op en tråd med \"er det billigt,hvad kan jeg sælge det for,jeg skal byte mit filter ud.....osv,
:( (
Hilsen
lefevre

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger steffen.d (Inaktiv) - 16/08-2007 21:13 16/08-2007 21:13
så længe tråden ikke er lavet til formål med at sælge ting eller svine folk til/butikker synes jeg alle tråde er ok.

Mvh.
steffen.d

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
lefevre - 16/08-2007 21:19 16/08-2007 21:19
det synes jeg da osse,og at svine butiker til synes jeg heller ikke hører hjemme her da man mange gange kun hører den ene side,men da en tråd starter op og foremålet med den tråd ikke er køb/salg men pludslig bliver det er skide irriterende

Hilsen
lefevre

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bo Christensen - 16/08-2007 21:25 16/08-2007 21:25
#1: Hvis nogen starter en tråd, og vil vide om et produkt er godt eller ikke, er det vel meget fint, hvis nogen deltager og fortæller at de bruger det ikke fordi...
Mht. "hvad kan jeg sælge det for?"-tråde, så synes jeg personligt, de er lidt unødvendige. Da mener jeg i stedet sælger skal skrive: giv et bud, i annoncen. Men hvorfor ikke bare sætte en pris. Sælger kender med stor sandsynlighed sin egen købspris, så det må være muligt at sætte en salgspris, uden at oprette en tråd i forum.

#3: At svine butikker til, er slet ikke tilladt i forum.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
lefevre - 16/08-2007 21:31 16/08-2007 21:31
#4 fullstændig enig

bare et ex. på hvad jeg mener "jeg har tænkt at købe den pumpe med det navn er den god ??
svar på tråd" jeg har 2 jeg ikke bruger

Hilsen
lefevre

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
lefevre - 16/08-2007 21:33 16/08-2007 21:33
(var lidt hurtig med enter)
så har jeg måske tænkt købe ny pumpe og ville følje med i de, men tråden er slut....
hvorfor ikke sende en pb til personen????

Hilsen
lefevre

Annoncører
Annoncører