Planter der er nemme at holde

Postet under : Akvariesiden.dk - Planter
Visninger : 2007

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Hilde - 31/07-2007 01:12 31/07-2007 01:12
Hvilke planter er nemme at holde? Det må gerne være både for og baggrundsplanter. Ved nemme mener jeg at de ikke bliver gule og kedelige, mine planter har det med at blive gennemsigtige og så bare rådne. I må gerne linke til planterne da jeg ikke kender navnene på de forskellige. Tak

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Morten Lyngsaa - 31/07-2007 06:34 31/07-2007 06:34
Gå ind på Tropicas hjemmeside, øverst er der et feldt hvor der står Avanceret søgning, dette link trykker du på og udfylder søgesiden, og vupti så har du alle de planter du kan bruge. :Eksternt link http://www.tropica.com/default.asp
Mvh.
Morten Lyngsaa

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger jery (Inaktiv) - 31/07-2007 07:33 31/07-2007 07:33
Du har sikkert dårligt/for lidt lys som hovedårsag til dit planteproblem.
Cryptoryner kan fås i mange udgaver og højder, og de er generelt ikke så lyskrævende. Dejlig plante, der vokser godt og spreder sig villigt.
Vallisneria fås også i forskellige udgaver og er heller ikke så lyskrævende.
Endelig er der Anubias.
Disse 3 grupper er også normalt i standardudvalget i fiskebutikkerne.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Anders_Nielsen (Inaktiv) - 31/07-2007 15:27 31/07-2007 15:27
Som Jery er inde på, så mangler de næring iform af lys og gødning. Jeg mener, at når ens planter bliver gule i enderne så mangler de jern. Gødning hver uge og gerne noget lergødning samt Co2, så kommer der pæne planter.
Er bange for at man ikke kan få pæne planter uden at give dem de rette forhold.

Hilsen
Anders

Annoncører
Annoncører