Er disse foder ok?

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1475

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
michael sørensen - 25/07-2007 19:17 25/07-2007 19:17
Af foder til mine guppy'er har jeg disse:
Flagefoder fra "best friend"
Cyclops
frosne røde myggelarver
røde plankton

Derudover har jeg tænkt mig at købe:
artemia i pulverform
mysis
frosne sorte myggelarver
spirulina i pulverform

Er disse foder ok til mine gupser?
Eller skal jeg købe noget mere?
Eller er der noget som jeg ikke skal fodre med af disse?
Jeg vil have at mine gupser skal vokse hurtigt, være sunde, raske og farven skal være flot og fremhæves.

Lad mig høre hvad i siger til det jeg har skrevet og kom frem med jeres ideer til foder osv.

Med venlig hilsen
michael sørensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger gibson (Inaktiv) - 25/07-2007 19:19 25/07-2007 19:19
Det er Bilka's foder ik (Best friend) ?

Jeg kunne forestille mig at det er meget billigt foder, men jeg kender ikke kvaliteten :-)

Men det er et meget godt udvalg du har!!!

De bedste hilsner
Karl-Henrik Arendt

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger rozzzna (Inaktiv) - 25/07-2007 19:24 25/07-2007 19:24
jeg er enig :) det er også kun flagfoderet der ikke helt klinger sammen med det andet i mine ører, men dermed ikke sagt at det ikke er godt nok :) jeg supplerer også med lidt levende myggelarver/dafnier fra en spand med gammelt akvarievand i haven.. der kommer hurtigt en masse kravl i den og fiskene er vilde med det :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
ulvaren - 25/07-2007 21:57 25/07-2007 21:57
Sorte myg, dafnier og cyklops kan fanges mage steder. Men ellers en god varition, røde myg er de ikke lige store nok hvis du ikke skærer dem over.

Mvh.
Poul

Annoncører
Annoncører