Et lille triks jeg bruger

Postet under : Akvariesiden.dk - Dekoration
Visninger : 1097

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Robert - 30/06-2007 01:12 30/06-2007 01:12
I kender det alle sammen, man køber et akvarieum og så begynder man så at designe det og flytte rundt som en gal ind til at det ser ud som det skal og tit kan det være lidt besværligt lige at få lagt roden ordentligt fordi man skal passe på glasset og strække sig hen over det.
I den lange periode kan man jo ikke have fisk i eller andet da det vil stresse dem i hjel

Så har jeg fundet ud af at mens jeg sparer op til mit næste akvarium, så tager jeg et stykke afdækningspapir og måler det ud så det er i samme størrelse som akvariet

Nu kan jeg i den laaaange periode inden jeg får råd, gå og indrette papiret og flytte på tingene ind til at jeg synes det er perfekt, det er 100 gange lettere når man bare kan gå oven på papiret for at flytte en rod 2 mm eller lige at flytte den store sten
Det er i det hele taget rart at kunne arbejde frit uden at skulle passe på glasset eller slås med kanter
og selve bundlaget er så godt nok noget man må tænke sig til, men det kan man vel leve med

De bedste hilsner
Robert

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Lihn (Inaktiv) - 30/06-2007 01:18 30/06-2007 01:18
God idè, men så vild er jeg nu heller ikke når jeg skal indrette :-P

Mvh.
Jacob Lihn - Eksternt link www.Jacob-Lihn.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Raistlin - 30/06-2007 01:26 30/06-2007 01:26
Njaaaaa...... akvariet er jo egentligt den "billige" del af hobbyen.... det dyre er alt det, der kommer bagefter :o )

Mvh Ole
Unimati

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Boeboe (Inaktiv) - 30/06-2007 07:32 30/06-2007 07:32
Kan godt følge dig, rart at kunne leve lidt ind i drømmene, og så gøre dem til virkelighed..
Det er jo på dette tidspunkt det går fra drømme til virkelighed. Og man får sikkert også prøvet en hel del mere af, inden det hele puttes ned i akvariet.
Jeg går også med en ide til mit 325 liters, men det bliver nu godt nok først prøvet efter, når akvariet bliver sat op, sker nok i næste uge, da jeg så har tid til at lave de forstærkninger, der skal til, på gulvet, reolen den skal stå på, samt væggen bagved reolen, som bliver en del af det bærende også, selve reolen skal forstærkes med 4 lodrette stivere midt på, så der er nok at tage sig til enden da.

Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen

Annoncører
Annoncører