Laaaang responstid.

Postet under : Siden - Ris
Visninger : 3592

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Anti-Pjerrot (Inaktiv) - 10/02-2008 17:07 10/02-2008 17:07
Jeg har oplevet meget lange responstider på siden gennem de sidste par dage.

Er det noget der bliver fixet?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger tommyml (Inaktiv) - 10/02-2008 17:18 10/02-2008 17:18
Ja siden er MEGET langsom

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Rathlou (Inaktiv) - 10/02-2008 17:21 10/02-2008 17:21
Ja det er helt vild så langsom siden er og det er rigtig træls nogen gange *doh*

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
vandpyt (Slettet) - 10/02-2008 17:54 10/02-2008 17:54
Ja det minder om den gang jeg havde et modem der sagde "Hviiiiiiiiiiiiin hvææææssssss skraaaaaaaaaattttt" når den skulle have forbindelse til serveren. :D :D

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Esben (Inaktiv) - 10/02-2008 18:15 10/02-2008 18:15
Nu er den godt nok ikke langsom her. Men som sagt, så er der jo problemer med den nuværende server.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Løgstrup (Inaktiv) - 10/02-2008 18:19 10/02-2008 18:19
Og serveren skiftes hvornår?

Mvh
Lena

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger Esben (Inaktiv) - 10/02-2008 18:21 10/02-2008 18:21
Det ved vi ikke. Forhåbentlig snart. Men de er lidt sløve der hvor at serveren står.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Løgstrup (Inaktiv) - 10/02-2008 18:24 10/02-2008 18:24
Jo, det må man sige... det er lidt ærgerligt at siden står i stampe... :(

Mvh
Lena

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Lihn (Inaktiv) - 10/02-2008 18:25 10/02-2008 18:25
Ja, den er godt nok langsom.. Jeg synes problemmet har stået på i lang tid efterhånden, og trist er det at der ikke sker det helt vilde..

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger SBS (Inaktiv) - 10/02-2008 20:18 10/02-2008 20:18
Det er overdrevent så langsomt det kører *doh*
Det tager squ op til 1 minut at åbne en side *rødmer*

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger helene (Inaktiv) - 10/02-2008 22:10 10/02-2008 22:10
nu er det da lidt bedre, men jeg oplevede det samme i formiddags, og lagde også mærke til at min computer slog det der phishing filter til hver gang jeg skulle skifte side .. det skete kun når jeg var på as, ikke andre steder..
Og det skal siger, jeg anede ikke engang at jeg havde sådan et filter, og måtte ud og undersøge hvad det var ..
Det ser ikke ud til at den gør det nu :|

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Foslund (Inaktiv) - 10/02-2008 22:19 10/02-2008 22:19
man kan helt miste lysten til at kigge på akvariesiden :(

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger henrikbp (Inaktiv) - 11/02-2008 00:14 11/02-2008 00:14
Det er især slemt når man åbner billeder. Er det fordi de ligger i oprindelig størrelse? Bliver de ikke resized?

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger JNG (Inaktiv) - 11/02-2008 02:09 11/02-2008 02:09
Fuldstændig latterligt med den ventetid. Og der er ikke sket en skid i lang tid.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Superbruger malawicarsten - 11/02-2008 06:22 11/02-2008 06:22
Tjae kan kun sige at pt. sidder jeg i Malawi med et 56K modem...

Og hastigheden er den samme hernede som hjemme i DK med min 4Mbit linie *blink* *doh* ; *skeptisk*

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger Esben (Inaktiv) - 11/02-2008 07:54 11/02-2008 07:54
#15 Har du et forslag til hvordan at tingene skal komme til at fungere hurtigere? For så lytter jeg gerne.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger 2mas (Inaktiv) - 11/02-2008 08:24 11/02-2008 08:24
Jeg har et forslag til hvordan de servere kan komme til at kører hurtigere.

1. Der skal nye servere til eks. 2x webserver, 1x database server (hurtige diske)
2. Der skal sættes loadbalacing op imellem de 2 webservere, både på hardware og saftware niveau.
3. Databasen skal optimeres bedre, evt. indexeres.
4. Koden til siden skal også optimeres.

Om billederne skal resizes, synes jeg ikke. Men nu har jeg heller ikke noget problem med store billeder.

Hvis det nuværende hostingcenter ikke er godt nok, jamen, så flyt skidtet til en anden udbyder. Det tager max et par timer at flytte data samt DNS pegninger.
Så det er bare om at komme igang ;)

PS. jeg oplever også MEGET lange svartider. siden er meget langsom det meste af tiden. og det kan umuligt være min 40mbit linie der halter på det område :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger chico4000 (Inaktiv) - 11/02-2008 08:25 11/02-2008 08:25
#17 det er vel reelt ikke op til brugerne at finde ud af... Faktum er jo bare at det har kørt sådan her i måneder! Jeg kan godt forstå at sidens brugere er ved at være trætte af det - det er jeg da også... Jeg gider ofte ikke gå ind på siden mere netop fordi det bare tager SÅ lang tid at loade den... *skeptisk*

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger Lihn (Inaktiv) - 11/02-2008 08:32 11/02-2008 08:32
chico4000 skrev :
#17 det er vel reelt ikke op til brugerne at finde ud af... Faktum er jo bare at det har kørt sådan her i måneder! Jeg kan godt forstå at sidens brugere er ved at være trætte af det - det er jeg da også... Jeg gider ofte ikke gå ind på siden mere netop fordi det bare tager SÅ lang tid at loade den... *skeptisk*

Jeg er helt enig med dig Allan, den med at lade brugerne løse problemet synes jeg heller ikke om..

Jeg gider snart ikke til at skrive alt det samme igen, men jeg ved at jeg selv og mange andre er begyndt at bruge mange andre sider, for her sker der intet, og det må team-akvariesiden da også synes er træls, men lige pt. lyder det som om i er lige glade, og ikke gør noget for at tilfredsstille brugerne.
- Jeg ved godt det er svært, men når man har startet sådan en side op, så er man også klar til at servicere ens brugere..

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger henrikbp (Inaktiv) - 11/02-2008 09:37 11/02-2008 09:37
Ja ja rolig nu. Der er vel ikke noget i vejen for at bede brugerne om deres input.

Udover det er det der mangler vel primært noget information.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Bruger chico4000 (Inaktiv) - 11/02-2008 09:42 11/02-2008 09:42
#21 Det siger jeg heller ikke... Det virker bare som om at man blive fornærmet når der så er de her tråde fra folk der er ved at være godt trætte af at tingene bare ikke virker... Og så kommer standardsvaret - "jamen så kan du jo selv lave det hvis du tror det er så nemt", eller lign... Og det mener jeg ikke man kan... Det er jo ikke brugerens opgave at få det til at virke... :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Bruger Løgstrup (Inaktiv) - 11/02-2008 10:03 11/02-2008 10:03
Egentlig må AS' tovholdere være glade. Vi er mange brugere der er temmelig frustrerede over siden som den ser ud pt. Dog holder vi stadig ved og håber det bedste.
Vi får gang på gang at vide at der sker en hel masse indenfor et par dage, men men men.... den sparsomme information holder som regel ikke.
Al respekt for folk der arbejder frivilligt og har privatliv ved siden af, men så burde man melde rent ud istedet for at love en hel masse... Jeg ville have mere respekt for en udmelding der hedder: "Næste måned sker der intet nyt pga tidsmangel"

Lige nu venter vi på serveren, men når den kommer betyder det så at der bliver rettet i artsbeskrivelser osv? For som jeg har forstået det, laves der intet før den nye server er kommet på.

Mvh
Lena

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger Braka (Inaktiv) - 11/02-2008 11:43 11/02-2008 11:43
Jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor folk flipper sådan ud... det er langsomt, JA! og det er irriterende, JA! men der er ikke brugerbetaling på - og jeg er sikker på, at folk gør hvad de kan!

Jeg kunne til gengæld godt forstå, at folk fik flerp hvis der var brugerbetaling på.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #25
Bruger helene (Inaktiv) - 11/02-2008 11:56 11/02-2008 11:56
Jeg synes bare det er synd og ærgerligt ..
Faktum er at brugere af en side som den her egentlig bare går et andet sted hen, sådan var det i sin tid med aquaforum, da AS pludselig var et bedre, hurtigere sted at snakke med andre akvarister, - så flyttede alle herover, og aquaforum døde helt ud.
As har været en fantastisk side, som havde tiltrukket en masse brugere, således at man altid kunne deltage i en spændende debat, eller lynhurtigt få hjælp hvis man havde et problem. Tingene fungerede godt og hurtigt og som almindelig bruger vælger jeg selvfølgelig det. Man føler jo ikke noget ansvar som sådan for at holde en dårlig fungerende side kørende, ikke i 'ond' mening, men sådan er det jo, og det skal da også være ok. Hvis man starter en side op, er det vel fordi man selv har en ide med det, og måske, måske ikke tjener penge eller får reklame gennem det, - det ved jeg ikke. Men som almindelig bruger leder man efter det som fungerer.
Det jeg heller ikke forstår er at ting, som vi får at vide i realiteten kan gøres meget hurtigt, så alligevel varer et par måneder, - så får man en fornemmelse af at det kan jo ikke bare være det det handler om.. så jeg er enig i at en klar udmelding ville være bedre end dem der er givet indtil nu, som ligesom ikke holder.
Og det er smaddersynd at siden her ligeså stille taber pusten og folk søger derhen hvor det fungerer. Jeg tror det går til en vis grænse, om det kan hentes tilbage igen, - men selvfølgelig, så er der andre forum som i mellemtiden må være glade for at de har fået en større tilgang, og fået mulighed for at opbygge et 'bruger-grundlag'.
Hvis der er nogen som skulle have grund til for alvor at være småfornærmede her, så må det da efterhånden være dem som har betalt for reklamer på siden :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #26
Bruger Anti-Pjerrot (Inaktiv) - 11/02-2008 12:11 11/02-2008 12:11
Vi har heller ikke brugerbetaling, ELLER reklamer på vores side, men har da stadig formået at optimere hastigheden da det blev et problem (Tak Thomas/Hyper).

Tag en beslutning og få det gjort.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #27
Bruger Esben (Inaktiv) - 11/02-2008 16:40 11/02-2008 16:40
Vi er mindst lige så trætte af det som i er. Og vi presser også på at det skal gå hurtigere.

mvh
Esben

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #28
Bruger Løgstrup (Inaktiv) - 11/02-2008 17:51 11/02-2008 17:51
Jeg tror ikke admins skal tage det personligt, i hvert fald ikke fra mig :)

Det er holdbare informationer der efterlyses...

Mvh
Lena

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #29
Bruger vesti (Inaktiv) - 11/02-2008 21:39 11/02-2008 21:39
Jeg tror lige at vi ikke må glemme at siden er gratis, og at dem som arbejder her som Admins gør et kæmpe arbejde.

Vi andre må bare sige, at det bliver rart når det begynder at gå hurtigere igen.

MVH

Vesti

og ps. jeg er også træt at at det går laaaangsomt.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #31
Bruger Jakobsen (Inaktiv) - 11/02-2008 22:14 11/02-2008 22:14
2mas skrev :
Jeg har et forslag til hvordan de servere kan komme til at kører hurtigere.

1. Der skal nye servere til eks. 2x webserver, 1x database server (hurtige diske)
2. Der skal sættes loadbalacing op imellem de 2 webservere, både på hardware og saftware niveau.
3. Databasen skal optimeres bedre, evt. indexeres.
4. Koden til siden skal også optimeres.

Om billederne skal resizes, synes jeg ikke. Men nu har jeg heller ikke noget problem med store billeder.

Hvis det nuværende hostingcenter ikke er godt nok, jamen, så flyt skidtet til en anden udbyder. Det tager max et par timer at flytte data samt DNS pegninger.
Så det er bare om at komme igang ;)

PS. jeg oplever også MEGET lange svartider. siden er meget langsom det meste af tiden. og det kan umuligt være min 40mbit linie der halter på det område :)

Jeg holder med 2mas... Hvorfor skifter man ikke udbyder ??? Der har jo været rigtig mange probs i meget lang tid, så det kan jeg simpelthen ikke forstå man ikke gør... Det er træls, rigtig træls. Jeg ville meget gerne være mere på siden, end jeg er lige pt., men jeg gider simpelthen ikke den ventetid... *doh* *skeptisk* *uhh* *doh*

Dennis

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #32
Bruger fnal (Inaktiv) - 11/02-2008 22:16 11/02-2008 22:16
#28 - lige netop....og derfor #7 - Hvad er det præcist der bliver gjort for at optimere siden? *uhh*

#17 og #18 - Synes det er fedt at kunne udnytte hinandens ekspertiser, måske adm. pludselig læser om noget der ville være mere effektivt end det de selv havde i gang...man ved aldrig...og nu har jeg ikke en dyt forstand på computere, servere og des lige, men 2mas virker som om han ved hvad han snakker om....

Mvh Nanna

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #33
Bruger fnal (Inaktiv) - 11/02-2008 22:19 11/02-2008 22:19
Lige et kvæk mere herfra...måske det er en gratis side og al ære og respekt for dem som knokler på det administrative område, men hvis ikke folk er tilfreds med varen så finder de en anden...og hvor står siden så henne uden brugere?

Mvh Nanna

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #34
Bruger Lihn (Inaktiv) - 11/02-2008 23:08 11/02-2008 23:08
vesti skrev :
Jeg tror lige at vi ikke må glemme at siden er gratis, og at dem som arbejder her som Admins gør et kæmpe arbejde.

Vi andre må bare sige, at det bliver rart når det begynder at gå hurtigere igen.

MVH

Vesti

og ps. jeg er også træt at at det går laaaangsomt.

Det er selvfølgelig rigtig, som der også er skrevet før.. Problemet er bare at de tog vores gamle og ellers velfungerende side fra os, som alle var glade for. Så startede de denne nye side, og det er da helt sikkert smart at alle 3 sider kører over samme system, problemet er bare at fra start af var siden meget meget ringere end den gamle side, og vi oplevede derfor en tilbage gang, og det må man også kunne forstå ikke er så fedt for brugerne, da man jo regnede med noget helt nyt og endnu bedre. Vi blev lovet en masse og der ville ske mange ændringer, men nej, meget er der desværre ikke sket..

Ja, den er gratis, men AS har interesse i at få brugere til siden, og deres mission må være at gøre os tilfredse.. Det er vi dog ikke i tiden og det giver vi tilkende på denne måde, og har gjort det førhen også.. Vi gør det fordi vi kun ønsker en god akvarieside..

Det jeg har skrevet skal ikke menes personligt til nogle (som Løgstrup skrev), men til siden generelt..

Jeg synes ikke det er spændende at køre i det gamle længere, men synes baggrunden lige skulle med.. Der er ikke andet at gøre, end at se frem og få AS op at køre igen, som den gjorde i gamle dage :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #35
Bruger JNG (Inaktiv) - 12/02-2008 07:38 12/02-2008 07:38
Indlægget er rettet 12/02-2008 07:44 12/02-2008 07:44 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Undskyld mit udbrud i #15 bl.a mit beskidte sprogbrug. Men ikke nok med at siden ikke funker optimalt, så får vi ingen information. F.eks står der stadig på FORSIDEN: 'Siden har været nede i weekenden'. Mig bekendt var det flere uger siden den var totalt død. Ergo kan der ikke være sket meget i mellemtiden?

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #36
Bruger JNG (Inaktiv) - 12/02-2008 07:41 12/02-2008 07:41
Det eneste man orker efterhånden er at gå ind på sin profil og checke nyt i de tråde man selv deltager i. Gider ikke surfe rundt på siden længere og svare på spørgsmål ekker bare få sin sult stillet med hensyn til nygerrighed og social hjælpsom snak, det tager simpelthen for lang tid.

PS. med 'man' menes 'JEG'

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #37
Bruger Claus T (Inaktiv) - 12/02-2008 08:00 12/02-2008 08:00
Er også stoppet herinde, og fundet nye græsgange.
Siden er alt alt alt for langsom, men kigger da ind i ny og næ for at se om det er blevet fikset, så man kan nyde siden igen

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #38
Bruger Mx-77 (Inaktiv) - 12/02-2008 10:36 12/02-2008 10:36
Jeg synes efterhånden at dette nye store fornemme projekt med at slå siderne sammen har ødelagt både AS og cichlids.dk. Jeg savner virkelig de gamle sider hvor især AS havde et hyggeligt og rart miljø. Jeg synes at det er helt væk på disse nye sider og når den nye side så ikke engang fungerer ordentligt er det håbløst.

Jeg har et ønske:

GIV OS DEN GODE GAMLE AS TILBAGE - PLEASE!

Ps. hvilke andre hjemmesider er i gået over til - jeg vil med....

pps. Jeg har respekt for at nogle forsøgte at lave det hele bedre, men nogle gange må man erkende at det man troede ville fungerer bare ikke gør det.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #39
Bruger brib - 12/02-2008 10:56 12/02-2008 10:56
Charten taler vel for sig selv . Eksternt link http://www.chart.dk/index/default.asp?mode=category&cat_id=285&we...

As ligger nogenlunde stabilt som før den nye side gik i luften ( minus 2-300 logins)

Cichlids.dk har til gengæld mistet over 500 logins

Saltvandssiden.dk ligger stadig og svæver nede blandt bundfiskene.

Men uden læsestof ( De gamle artikler ) Er der vel heller ikke meget at komme efter pt .

Gamle As som alle drømmer om VAR altså så fuld af fejl at den ikke kunne køre videre ret meget længere. Det faktum er vi altså nødt til at erkende .

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #40
Bruger JNG (Inaktiv) - 12/02-2008 11:07 12/02-2008 11:07
lidt offtopic, men hvorfor er AV ikke at finde på listen?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #41
Bruger Lihn (Inaktiv) - 12/02-2008 11:07 12/02-2008 11:07
brib skrev :

Gamle As som alle drømmer om VAR altså så fuld af fejl at den ikke kunne køre videre ret meget længere. Det faktum er vi altså nødt til at erkende .

Ja, den var fuld af fejl til sidst, da de vidste at den nye side ville gå i luften lige om hjørnet og de ikke ville gøre noget ved det.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #42
Bruger Mx-77 (Inaktiv) - 12/02-2008 11:32 12/02-2008 11:32
brib skrev :

Tror altså også (ligesom #41) at det var grundet manglende vedligeholdelse da man vidste der ville komme en ny side.
Desuden kunne man vel blot lave en opdatering eller en ny side der bibeholdt det hyggelige design osv. Som jeg ser det, er det eneste plus ved den nye side at man kan sætte en video ind i tråden... rækken af minusser er laaaang - ligesom responstiden, blot for at holde tråden på sporet:-)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #43
Bruger KimJ - 12/02-2008 16:23 12/02-2008 16:23
Man skal selv melde sin side til hos Chart.dk, for at komme på listen. Det betyder selvfølgelig, at listen ikke er en komplet "Top 100" liste, men mon ikke den er god nok, m.h.t. placeringen af akvariesiderne?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #44
Bruger brib - 12/02-2008 18:37 12/02-2008 18:37
Manglende vedligeholdelse var hovedårsagen til problemerne på old. As.( og manglende viden om hvordan man programerede - - fejlrettede opbygningen ) Men som andre også nævner savner jeg da også designet og hyggen på old. as .

Jeg savner så ikke jobbet med mauelt at skulle slette 60-100 spam annoncer ( manuelt ) dagligt .

Rent generelt burde jeg egentlig også lade være med at blande mig i driften af siden her , og undlade at forsvare den konstant . Men i år har jeg 10 års jubilæum her på sitet og det ville da være kedeligt om den nye version ikke kom op på dupperne, når den nu har levet så længe som den har .

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #45
Bruger basseger (Inaktiv) - 12/02-2008 21:15 12/02-2008 21:15
he det tog mig kun 1min og 60 sek at komme ind på akvariesiden i dag :P
det var sgu da hurtigt og jeg har lige fået 4mbit så det er nok ikke det..

come on mand det er sgu da for nederen.

personligt synes jeg selv as er blevet noget skod siden den nye side er kommet.. ikke fordi jeg ikke kan lide den fedt udseende og det hele men for fanden hvor er det langsomt.. tror nok der er mange brugere der er hoppet a denne side som var på den gamle..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #46
Bruger chico4000 (Inaktiv) - 12/02-2008 21:23 12/02-2008 21:23
#45 er det ikke ret tæt på 2 min?? :P

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #47
Bruger sat (Inaktiv) - 12/02-2008 21:30 12/02-2008 21:30
lad os spare penge vi kan klare det med et 56k modem.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #48
Bruger ktm520 (Inaktiv) - 13/02-2008 01:19 13/02-2008 01:19
der må jo side en eller anden og betale for det forskellige der skal køre siden (ved ikke noget om det blot en forestilling) men hvis der gør det ja hva så med at folk endten er lidt tolmodige eller måske tilbyder at spæde lidt guld til for det kan da ikke være gratis at drive en sådan side, og må da lige sige at jeg ikke gad og bruge min fritid eller penge på det hvis folk bare brokkede sig løs( dermed ikke ment at ris ikke er ok ) men kunne det måske hjælpe hvis folk gav et lille symbolsk beløb??

MVH Heinrik

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #49
Bruger chico4000 (Inaktiv) - 13/02-2008 01:32 13/02-2008 01:32
#48 en side som denne vil ofte få den største indtægt fra bannerreklamer... så nej der sidder ikke en med et pengetræ og smider penge i dette foretagende... ;)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #50
Bruger Esben (Inaktiv) - 13/02-2008 07:55 13/02-2008 07:55
#49 Der er langt fra nok bannerindtægter til at drive sidernes drift. Og det er også helt klart en af de ting som der skal arbejdes på, når at siderne er oppe at køre igen.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #51
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 13/02-2008 09:38 13/02-2008 09:38
Vi får serveren op i dag angiveligt... Og så skal jeg lige have ordnet min kones fødselsdag... Derefter får vi flyttet sagerne ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #52
Bruger ktm520 (Inaktiv) - 13/02-2008 10:02 13/02-2008 10:02
ok #49
kanon torsten jeg tager hatten af for at folk gider bruge deres fritid på at drive siden taget i betragtning af at de gør det for vores skyld

MVH Heinrik

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #53
Bruger brib - 13/02-2008 11:27 13/02-2008 11:27
A-Torsten skrev :
Vi får serveren op i dag angiveligt... Og så skal jeg lige have ordnet min kones fødselsdag... Derefter får vi flyttet sagerne ;)

Det glæder vi os til :-)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #54
Bruger basseger (Inaktiv) - 13/02-2008 15:56 13/02-2008 15:56
altså hvis dette skal fungere som betalings side er det helt klart et must at det kører optimalt. og sådan noget som auto login og små forskelige andre ting virker det vil værre synd at sige det gør det nu..

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #55
Bruger Mx-77 (Inaktiv) - 13/02-2008 19:48 13/02-2008 19:48
Esben skrev :
#49 Der er langt fra nok bannerindtægter til at drive sidernes drift. Og det er også helt klart en af de ting som der skal arbejdes på, når at siderne er oppe at køre igen.

Hvad har i planer om? Er det flere annoncer eller er det brugerbetaling?

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #56
Bruger Lomholt (Inaktiv) - 13/02-2008 20:24 13/02-2008 20:24
Så er serveren oppe at køre! :D

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #57
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 13/02-2008 20:46 13/02-2008 20:46
Vil lige gøre opmærksom på at servere er oppe, men siden er endnu ikke flyttet....

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #58
Bruger lund (Inaktiv) - 13/02-2008 20:50 13/02-2008 20:50
nu er vi oppe på 57 indlæg , og ikke et eneste pip fra sidens ejer ??? er han gået under jorden *doh*

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #59
Bruger Esben (Inaktiv) - 13/02-2008 20:50 13/02-2008 20:50
#55 Flere annoncer selvfølgelig. Siderne bliver aldrig betalingssider. Alt skal være gratis for brugerne.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #60
Bruger Lomholt (Inaktiv) - 13/02-2008 21:17 13/02-2008 21:17
lund skrev :
nu er vi oppe på 57 indlæg , og ikke et eneste pip fra sidens ejer ??? er han gået under jorden *doh*

Det er vel ligemeget om det er sidens ejer eller en anden admin der bringer dig og andre informationen! Budskabet er det samme.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #61
Bruger Mx-77 (Inaktiv) - 13/02-2008 21:30 13/02-2008 21:30
Esben skrev :
#55 Flere annoncer selvfølgelig. Siderne bliver aldrig betalingssider. Alt skal være gratis for brugerne.

Puha blev helt nervøs...

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #62
Bruger Rene Olsen (Inaktiv) - 13/02-2008 22:25 13/02-2008 22:25
hvis serveren er oppe at køre hvorfor er den så stadig laaaaaaaaaaaaangsom

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #63
Bruger skov (Inaktiv) - 13/02-2008 22:32 13/02-2008 22:32
Rene Olsen skrev :
hvis serveren er oppe at køre hvorfor er den så stadig laaaaaaaaaaaaangsom

se #57

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #64
Bruger JNG (Inaktiv) - 13/02-2008 22:32 13/02-2008 22:32
#62 læs #57

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #65
Hvidhajen (Slettet) - 13/02-2008 22:57 13/02-2008 22:57
nu siger i at siden aldrig bliver lavet til brugerbetaling men kan i så ikke gøre som jeg har set på så mange andre sider at der er et lille felt der hedder donationer så hvis folk har lyst til at donere lidt penge til siden så kan i få lidt penge ind den vej :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #67
Bruger Villads - 14/02-2008 06:37 14/02-2008 06:37
Nu går det dæl'me stærkt - er det en midlertidig fejl eller --------------?

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #68
Bruger Esben (Inaktiv) - 14/02-2008 07:38 14/02-2008 07:38
#65 Vi vil helst ikke have at brugerne skal betale noget til os. Så hellere få overtalt jeres lokale akvariehandler til at få banner på siderne ;)

Annoncører
Annoncører