Hjælp til id af tropheus - Taastrup

Postet under : Cichlider - Afrika - Tanganyika - Algeæder
Visninger : 1485

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 27/03-2008 16:13 27/03-2008 16:13
Hej derude.

Søger en de mange venlige sjæle herinde ;) til lidt hjælp af id kønsbestemme mine kiriza'er.

Har en 14 stk og er ikke 100 meter mester til at "bugvende" dem og køsnbestemme dem. Men er rimelig sikker på at jeg har for mange hanner. En del af dem er hvide om munden efter "slåskampe".

Er ved at fange dem op fra min store balje og smider dem i nogle midlertige mindre baljer.

Så hvis der er en venlig sjæl der gider hjælpe med 100 procent af finde hunner og hanner så jeg får en lidt bedre fordeling.

er da også villig til at gi en lille skilling for ulejligheden. ved ik 100 kr ?

På forhånd tak for hjælpen.

Og til sidst bor i Taastrup.

mvh claus
claus_hanson@yahoo.dk

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger KimJ - 27/03-2008 17:02 27/03-2008 17:02
Jeg kan godt kigge på dem, men lige p.t. ligger jeg underdrejet med influenza, så det kan først blive i næste uge. Jeg er ikke sikker på at det er en god ide at fjerne nogen fra en så lille flok, men jeg går ud fra at de ikke er alene i akvariet?.
M.h.t. betaling, er en kold Cola tilstrækkeligt.. :D

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 27/03-2008 17:25 27/03-2008 17:25
KJ skrev :
Jeg kan godt kigge på dem, men lige p.t. ligger jeg underdrejet med influenza, så det kan først blive i næste uge. Jeg er ikke sikker på at det er en god ide at fjerne nogen fra en så lille flok, men jeg går ud fra at de ikke er alene i akvariet?.
M.h.t. betaling, er en kold Cola tilstrækkeligt.. :D

hej kim.

Ved godt det er en lille flok, men de går sammen med en flok moliro. Og de har gået sammen fra de var 2-3 cm, så det er en god harmonisk flok. Og cola - jolly eller coca ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Mørup (Inaktiv) - 27/03-2008 23:33 27/03-2008 23:33
Hej Claus.

Jeg bor i Hedehusene, og kan godt hjælpe dig med at kønsbestemme dine tropheus.

Helst aften.

Mvh

Mørup

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 27/03-2008 23:46 27/03-2008 23:46
Mørup skrev :
Hej Claus.

Jeg bor i Hedehusene, og kan godt hjælpe dig med at kønsbestemme dine tropheus.

Helst aften.

Mvh

Mørup

Hej Mørup og tusind tak for dit tilbud. Det er dog lykkedes mig at få id'et dem ved hjælp af en anden - så problemet løst :D

Og også tak til dig Kim for dit tilbud. Jeg vidste at der var nogle flinke hjælpsomme personer herinde. Tumbs up :D

Annoncører
Annoncører