Indspiration til en 530 Malawi

Postet under : Cichlider - Afrika - Malawi - Generelt
Visninger : 1465

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 29/04-2008 20:09 29/04-2008 20:09
Hej derude

Jeg søger lidt indspiration til hvad jeg skal have i en 530 liters (standard mål). Jeg har efterhånden prøvet lidt forskellige mbuna'er så det skal det ikke være. Ej heller aulonocara da jeg allerede har dem i en 325.

Ved godt at det er et lidt hmm "åbent - smag og behag" spørgsmål, som måske ikke så'en lige er til at svare på. Men prøver alligevel i håb om at få noget inspiration til en "retning" der er værd at kigge efter.

Hvis jeg skal nævne et par ønsker jeg selv har:
- Vil gerne have lidt store fisk - selvfølgelig med at det er en 530 i minde.
- Om det er et artsakvarie jeg skal ud i eller flere arter har jeg ikke sat mig fast på endnu. Afhænger til dels af hvilken feed back der kommer her.
- Er blevet anbefalet at kigge efter "fritsvømmerne" men er total rookie på disse arter
- Farver? Ja det er jo malawi så farver skal der være *blink* Men for at evt gøre det lidt nemmere så kan jeg godt lide farver "blå/sort/gul/hvid". Men igen ikke noget must - bare lidt info B)
- De må gerne være rimelig "yngel villige" da jeg godt kan lide at prøve at lave nogle flotte unger.

Igen ved godt at det er et meget "åbent" spørgsmål, men håber at evt feed back fra jer brugere herinde kan give mig en ide om hvilke vej/arter der er et kig værd. For "orker" ikke at starte fra a og slutte af med å - det er jo en jungle derude :P

mvh claus og på forhånd tak for dem der har gidet at læse sig gennem denne smøre :D

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger nullemand (Inaktiv) - 30/04-2008 20:36 30/04-2008 20:36
hej claus... hvad med at smide dine goldens sammen med en ordentlig skovlfuld demansonier.... ser kanon fedt ud når det kun er de 2 arter der render sammen i en stor balje....
prøv det... :D
bare et foreslag..... ;)

Annoncører
Annoncører