Nyt sprog og ny programmør søges

Postet under : Siden - Informationer
Visninger : 4304

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 08/06-2008 21:00 08/06-2008 21:00
Hej,

Jeg må efterhånden erkende at jeg ikke har ret mange ledige stunder til at vedligeholde, udvikle og supportere denne site. I fortjener bedre, så i den forbindelse søges der en ny programmør som er villig til at overtage sidens drift.

Da siden pt er kodet i Coldfusion søges der en programmør der kan dette. Alternativt og måske mere optimalt søges der en som er villig til at lave sidens sprog om til et mere gængs sprog - fx asp eller php

Er du interesseret i ovenstående så send mig en besked.

mvh
Anders

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Udvikler Sponsor Kviller - 08/06-2008 21:39 08/06-2008 21:39
Jeg har dags dato talt med Anders og Karl-henrik og er blevet enige om at jeg overtager den daglige drift af siderne her.

Jeg glæder mig meget til at komme igang med at kode lidt på dem og få lavet nogen af de partier der har hængt lidt. Jeg håber dog at I vil være lidt tålmodige med mig her i starten, da det kræver lidt at overtage et projekt fra andre. Jeg skal lige have sat mig ind i hvordan Anders måde er at kode på.

Jeg er nu blevet gjort til Admin på siden og vil få de endelige koder til login her i morgen eller tirsdag, så vil jeg sætte mig ind i sidernes struktur i løbet af ugen og vil så i løbet af de næste par uger være klar til at gå igang. Som sagt glæder jeg mig til at komme igang.

Mvh
Jakob

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger stausholm - 08/06-2008 21:43 08/06-2008 21:43
pøj pøj, held og lykke, knæk og bræk....
det var rart at nogen vil tage over så hurtig efter udmeldingen B)

allan

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Villads - 08/06-2008 21:43 08/06-2008 21:43
Held og lykke Jakob.
Jeg håber du har god tid og meget lyst til at føre alle de gode ideer ud i livet så vi kan få den gode side vi alle ønsker os og har ventet på så længe.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger brib - 08/06-2008 22:01 08/06-2008 22:01
Held og lykke med det Jakob .

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Principia - 08/06-2008 22:07 08/06-2008 22:07
God fornøjelse. :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger Fam.Krebs (Inaktiv) - 08/06-2008 22:10 08/06-2008 22:10
Jubii - og tillykke med forfremmelsen ..
Dejligt, at der endelig kommer til at ske lidt mere :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger skov (Inaktiv) - 08/06-2008 22:14 08/06-2008 22:14
Indlægget er rettet 08/06-2008 22:14 08/06-2008 22:14 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Pøj pøj ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger KimJ - 08/06-2008 22:18 08/06-2008 22:18
Af ren nysgerrighed; Fortsætter siden med at være kodet så det stadig vil være lige vanskeligt at finde kvalificeret hjælp, eller tager I noget erfaring med fra det her?

Jeg synes at vi skylder A-torsten en tak for den indsats han, mod alle odds, har ydet. Jeg mener stadig at C.dk er den bedste akvarieside, også rent teknisk, jeg har brugt. Jeg må dog indrøme, at det er den gamle version jeg taler om.
Held og lykke fremover Anders!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger kolle (Inaktiv) - 08/06-2008 22:27 08/06-2008 22:27
Altid prisværdigt når folk tilbyder sin hjælp til foreningslivet ;)

god arbejdslyst ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Udvikler Sponsor Kviller - 08/06-2008 22:39 08/06-2008 22:39
#9 Rent personligt ville jeg foretrække at have den i PHP som den var for et år siden, men det er nok mest fordi det er mit speciale og ville kunne lave de fleste ting uden at skulle tænke. Jeg har dog hørt at det skulle være meget sundt at tænke af og til og at det skulle udvikle ens horisont eller noget i den retning. Så det er for tidligt at sige noget om hvad siden vil være i i fremtiden. Når jeg har modtaget koder og set hvordan siden er bygget, så vil jeg se hvad der vil være fordele og ulemper ved begge dele.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger Villads - 08/06-2008 22:49 08/06-2008 22:49
Nej nej nej Kviller ikke tænke bare kode - be be. ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger henrikbp (Inaktiv) - 08/06-2008 23:03 08/06-2008 23:03
Tusind tak til Torsten for al den tid der er brugt på denne side til dato og Kviller - held og lykke. Ser frem til at der sker lidt på udviklingen og at der i fremtiden dukker nogle af de ting fra den gamle c.dk & akvariesiden.dk op vi har savnet.

Du kan evt. som en blid start øve dig lidt på at sætte bopæl på annoncerne på forsiden :D :D

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 08/06-2008 23:09 08/06-2008 23:09
Vil også sige godt gået jakob og pøj pøj med det. Også et tak til Anders som uden tvivl har ydet det han har haft mulighed for.

Når det så er sagt vil jeg dog tillade mig at komme med en lille "sidebemærkning". Det er ikke for at jeg skal lyde alt for negativ osv for jeg er en flittig bruger herinde og generelt glad for siden.

Til Jakob: Går ud fra at kender hele "historien" med siden. Her mener jeg hvordan det er gået siderne, siden de nye sider blev lanceret, eller rettere hvordan det ikke er gået. Kan ikke huske hvor mange gange der er blevet lovet og skrevet at nu sker der dit og dat - Nu kommer der en masse nye smarte funktioner - I morgen kommer dit op og køre - i morgen kommer dat op og køre - osv osv.

Ved godt at det har været, og nok stadig er frivilligt arbejde og har stor respekt for det. Det er godt gået at i gider bruge jeres dyrbare tid, så os bruger kan få tilfredsstillet vores "fiske mani". Men det har virkeligt kostet mange brugere, debatter. Forstået på den måde at før lanceringen af de nye sider var der meget mere "gang i den", flere debatter osv osv. Tror vist at de fleste er enige at en del er gået tabt pga alt det "bøvl" der har været det sidst halve år ca.

Så gør os (brugerne) alle en tjeneste herinde. Lad være med at love noget der ikke kan holdes. Og håber og ber til at du har tiden og lysten til at få alle de ting der mangler op at køre inden for en overskuelig fremtid, og det ikke ender med en masse gyldne løfter som viser sig igen at blive tomme ord.

Vil slutte af med jeg virkelig mener at det er godt gået at du gider overtage, samt ligeledes at initiativet fra Anders er godt gået. Har stor respekt for det arbejde i har og forhåbenlig ville lægge i siden. Så dette indlæg skal udelukkende ses som en tak til Anders og at du "jakob" gider overtage - men med en lille løftet pegefinger.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Udvikler Sponsor Kviller - 09/06-2008 00:10 09/06-2008 00:10
#14 Jeg vil lige starte med at sige jeg er meget svær at få til at sige en bestemt tid på noget som helst (Bare spørg min kone) Jeg er typen der vil holde hvad jeg lover og derfor siger jeg hellere "Hurtigst muligt" end "I næste uge" så husk det når I spørger til noget :)

Hvad angår tid, så har jeg nok ikke det helt vilde, men har et meget lille søvn behov :) og når noget fanger mig har jeg svært ved at slippe det før det er færdigt.

Jeg kender desværrer ikke så meget til sidens historie, jeg er først kommet til Danmark for 2 år siden og det første 1½ år gik med at bygge hus, så er først blevet aktiv igen inden for akvarie verdenen inden for det sidste ½ år.

#General info.

Har fået et par PM med hvad min baggrund er og hvad jeg har at tilbyde, så har valgt at skrive lidt om min baggrund her:

Jeg er 33 år og arbejder til dagligt som software udvikler. Mit speciale er inden for styring og regulering, hvor vi programere styring af diverse maskiner. Jeg har arbejdet med software i de sidste 12 år hvor mine erfaringer desværrer ikke har haft mig i nærheden af Coldfusion endnu, men har arbejdet med stort set alle andre udviklings sprog. Jeg har kigget lidt på CF efter jeg blev bruger på denne side og har ikke fundet det specielt svært indtil videre, så mon ikke jeg hurtigt kommer på banen inden for dette. I modsat fald vil #1 måske blive aktuelt og vi konvertere til PHP som jeg personligt elsker at arbejde med.

Siden benytter samtidig en SQL database, der er jeg helt på hjemmebane, jeg benytter SQL i min dagligdag og i forbindelse med mit arbejde har vi blandt andet vedligeholdelse af det danske CPR register som ligger i en SQL database.

Jeg har en bred erfaring med udvikling af hjemmesider og har lavet en del sider i forbindelse med mit firma, jeg har mest lavet sider inden for den danske sex industri, så vil undlade at lave links her fra *rødmer* men det er kunder lige som alle andre :)

Hvis der er andet I vil vide skal I være velkommen til at spørge.

Mvh
Jakob

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger Peter B (Inaktiv) - 09/06-2008 00:24 09/06-2008 00:24
Det lyder som et bredt og velfunderet grundlag for at gå i gang med denne side,.
Et par "hemmelige" links fra cv'et kunne der vel godt blive plads til. B)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger Patrick (Inaktiv) - 09/06-2008 00:45 09/06-2008 00:45
Mange tak til Anders for et kæmpe arbejde...

Til Jacob... go førnøjelse ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger 2mas (Inaktiv) - 09/06-2008 11:00 09/06-2008 11:00
Det er bare super Jacob at du vil påtage dig den opgave. Jeg var selv fristet til det, men synes at jeg har nok at se til.
Et lille forslag til hvis du vil kode det meste om, har du så evt. haft asp.Net i tankerne?

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 09/06-2008 12:18 09/06-2008 12:18
Kviller skrev :
#14 Jeg vil lige starte med at sige jeg er meget svær at få til at sige en bestemt tid på noget som helst (Bare spørg min kone) Jeg er typen der vil holde hvad jeg lover og derfor siger jeg hellere "Hurtigst muligt" end "I næste uge" så husk det når I spørger til noget :)

Hvad angår tid, så har jeg nok ikke det helt vilde, men har et meget lille søvn behov :) og når noget fanger mig har jeg svært ved at slippe det før det er færdigt.

Jeg kender desværrer ikke så meget til sidens historie, jeg er først kommet til Danmark for 2 år siden og det første 1½ år gik med at bygge hus, så er først blevet aktiv igen inden for akvarie verdenen inden for det sidste ½ år.

#General info.

Har fået et par PM med hvad min baggrund er og hvad jeg har at tilbyde, så har valgt at skrive lidt om min baggrund her:

Jeg er 33 år og arbejder til dagligt som software udvikler. Mit speciale er inden for styring og regulering, hvor vi programere styring af diverse maskiner. Jeg har arbejdet med software i de sidste 12 år hvor mine erfaringer desværrer ikke har haft mig i nærheden af Coldfusion endnu, men har arbejdet med stort set alle andre udviklings sprog. Jeg har kigget lidt på CF efter jeg blev bruger på denne side og har ikke fundet det specielt svært indtil videre, så mon ikke jeg hurtigt kommer på banen inden for dette. I modsat fald vil #1 måske blive aktuelt og vi konvertere til PHP som jeg personligt elsker at arbejde med.

Siden benytter samtidig en SQL database, der er jeg helt på hjemmebane, jeg benytter SQL i min dagligdag og i forbindelse med mit arbejde har vi blandt andet vedligeholdelse af det danske CPR register som ligger i en SQL database.

Jeg har en bred erfaring med udvikling af hjemmesider og har lavet en del sider i forbindelse med mit firma, jeg har mest lavet sider inden for den danske sex industri, så vil undlade at lave links her fra *rødmer* men det er kunder lige som alle andre :)

Hvis der er andet I vil vide skal I være velkommen til at spørge.

Mvh
Jakob

Tak for den fine tilbagemelding :) Og helt enige i som du siger "hurtigst muligt end i næste uge".

Og endnu engang tak for at du gider at bruge din tid på siden så os brugere kan få styret vores "mani".

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger Villads - 09/06-2008 13:37 09/06-2008 13:37
Indlægget er rettet 09/06-2008 13:38 09/06-2008 13:38 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Tak også herfra for din præsentation.
Du indgyder nyt håb for siden som jeg er meget glad for at bruge,men som virkelig er ude i en slem krise.
Der bliver færre og færre brugere online.
Forleden så jeg at der kun var 1 bruger online og det var så mig selv.Det er aldrig sket før :(

Jeg vil sådan håbe at du vælger at arbejde i PHP som du er så rutineret i.
Så kan du hurtigst muligt få siden op at stå og når vi så begynder at bombadere dig med ønsker og krav til nye funktioner kan du lave dem hurtigt uden at få grå hår i hovedet af den grund.
Tro mig.Forslagene vil vælte ind når vi ser at tingene begynder at skride fremad.Vi er stadig mange som holder af AS og som er dybt engageret i at få så god og smart en side som muligt.

Jeg håber virkelig at du kan samle stumperne inden alle brugere er borte,så vi igen kan opleve at spørgsmål får tre svar inden for samme minut efter oprettelse.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger Esben (Inaktiv) - 09/06-2008 17:18 09/06-2008 17:18
#18 Jeg er helt sikker på at Jakob godt kan bruge en hjælpende hånd til f.eks. opgaver. :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Bruger Dan (Inaktiv) - 10/06-2008 09:05 10/06-2008 09:05
En stor tak til Torsten for de mange timer investeret i siden! Og et højtråbende velkommen til Jakob!

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Bruger sos (Inaktiv) - 10/06-2008 09:19 10/06-2008 09:19
Hvis du vælger at kode om til PHP kan jeg godt hjælpe med små opgaver når jeg har tiden til det.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger 2mas (Inaktiv) - 10/06-2008 10:03 10/06-2008 10:03
Altså opgaver kan jeg godt gi ham ;) og kan da også give en hånd med hvis det virklig strammer til. Men jeg har ikke den store lyst/tid til det.. Har nok i mit arbejde, familie og fisk ;)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #25
Bruger Esben (Inaktiv) - 10/06-2008 12:01 10/06-2008 12:01
#24 Ja man skal både have lysten og tiden, hvis at man skal hjælpe til. Ellers ender det bare i noget rod :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #26
Akvarie West Vol. 12 (Slettet) - 10/06-2008 12:22 10/06-2008 12:22
#25 Ja, og ører belagt med Tefal vil nok også hjælpe. Anders har da måtte stå model til meget. Jeg syntes det er flot at Anders holdt så længe. Uden hans arbejde, havde Cichlids.dk ikke været det den er i dag. Flot arbejde Anders, både med den gamle side og den nye.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #27
Bruger Esben (Inaktiv) - 10/06-2008 12:28 10/06-2008 12:28
#26 Ja, det kan godt være nødvendigt. ;) Anders vil forhåbentlig stadig være ude i kulissen og hjælpe Jakob omkring forskellige problemer som der evt. vil forekomme i forbindelse med overtagelsen.

Der er ingen tvivl om at Anders har betydet alt for siderne.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #28
Bruger TO (Inaktiv) - 10/06-2008 12:43 10/06-2008 12:43
#20 Villads, jeg er ret sikker på at aktiviteten på akvariehjemmesider hænger tæt sammen med temperaturen udendørs: det kunne man sikkert lave en sjov statistik/kurve på, så måske er der ikke så stor grund til bekymring :D

Thomas

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #29
Bruger Villads - 10/06-2008 13:16 10/06-2008 13:16
Det er rigtigt at der er en sammenhæng,men alligevel.

Der er ikke så meget fart på som vi før har set,men skal vi ikke krydse fingre for at AS kommer stærkt tilbage.Jeg gør. :)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #30
Bruger brib - 10/06-2008 13:43 10/06-2008 13:43
Siderne har mistet "kunder" i butikken ingen tvivl om det .

Årstiden lige nu er akvadød, og det er da forståeligt nok , for med det dejlige vejr har folk nok andet i hovedet end fiskebasserne .

Hvis Jakob kan få siden op i en rimelig standard på de ca. 3 mdr hvor folk alligevel er "fiskekolde" Vil jeg vove at påstå at mange af dem der er smuttet vil vende tilbage .

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #31
Jakob U. (Slettet) - 10/06-2008 15:29 10/06-2008 15:29
Tak for en god indsats A-torsten :)

og tillykke med æren i at programere danmarks bedste akvarieforum Kviller. Held og lykke.

Jeg tror ligesom brian at de folk som skulle være smuttet mens siden har være "nede" nok skal komme igen når Jakob får styr på tingene :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #32
Bruger GuppyMolly (Inaktiv) - 10/06-2008 15:42 10/06-2008 15:42
Kan i så ikke komme med et flot design/layout ? Og evt. en månedens fisk eller lign. ? :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #33
Bruger maciej.P (Inaktiv) - 10/06-2008 15:47 10/06-2008 15:47

kunne faktisk være en ret nøjeren idé (:

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #34
Bruger 2mas (Inaktiv) - 10/06-2008 15:54 10/06-2008 15:54
Jeg synes ikke at designet/layoutet skal ændres. Det er fint og nemt overskueligt som det er nu.
Brug hellere krudtet på at få lavet nogle af de funktioner som folk savner, så kan man altid bagefter lave det "sjove", som f.eks. månedens fisk og lign.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #35
Bruger Frank (Inaktiv) - 10/06-2008 16:07 10/06-2008 16:07
Også tak til Torsten herfra, og et tak til Jakob fordi du overtager og giver os nyt håb :D
Mener også helt klart at annonce delen skal forbedres, men landsdel osv. Og måske sådan at nye indlæg er længere tid på forsiden.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #36
Udvikler Sponsor Kviller - 10/06-2008 18:29 10/06-2008 18:29
Indlægget er rettet 10/06-2008 18:31 10/06-2008 18:31 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Jeg er også enig i at design ikke skal ændres. Der kan laves mange fede designs og man kan lave alt muligt, men syntes bestemt at det er nemt og overskueligt som det er nu. Jeg er heller ikke særlig god til at designe hjemmesider, jeg plejer at få et layout og så siger folk hvad de vil have til at være der funktions mæssigt og håber også det vil være sådan i dette tilfælde.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #37
Bruger piranha29 (Inaktiv) - 10/06-2008 20:03 10/06-2008 20:03
Vil bestemt også mene at Jakob skal bruge sin tid og kræfter på at få siden op og køre med de funktioner - se bare "todo" listen - der har manglet alt for længe.

Så kan han - når tiden er - lave lidt ekstra "guf til siden. Eksempelvis kunne være måneds fisk, eller ja, hvad ved jeg.

Men få først og fremmest alle "grundfunktionerne" op og køre.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #38
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 10/06-2008 21:23 10/06-2008 21:23
Jamen jeg vil da også gerne byde Jakob velkommen til teamet.

Jeg har besluttet mig for at blive, men efter arternerne (som jeg efterhånden har lovet længe) holder jeg nok et par måneders pause, hvor jeg primært vil hjælpe Jakob med de spørgsmål og problemer som han må have med det nye sprog....

Håber I kan leve med at den gamle sløve programmør bliver hængende....

mvh
Anders

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #40
Bruger brib - 10/06-2008 22:15 10/06-2008 22:15
Vi kan jo slet ikke undvære dig Anders :-) Og en god instruktør vil jo kun være et plus til Jakob er inde i sagerne .

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #41
Akvarie West Vol. 12 (Slettet) - 11/06-2008 00:13 11/06-2008 00:13
#38 :D :D nååå, du ville bare have os alle til, at rose dig, og sige tak. Og så bliver du bare alligevel :D :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #42
Bruger gibson (Inaktiv) - 11/06-2008 05:21 11/06-2008 05:21
Dejligt at vi nu har 2 programmører så :-)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #43
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 11/06-2008 08:06 11/06-2008 08:06
West... Ja ;) .... Er egentligt lidt skuffet over der ikke var mere ros og "vi kommer til at savne dig"... hehe

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #44
Bruger GuppyMolly (Inaktiv) - 11/06-2008 16:40 11/06-2008 16:40
Vi kommer til at savne dig . :D

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #45
Bruger henrikbp (Inaktiv) - 11/06-2008 21:30 11/06-2008 21:30
A-Torsten skrev :

Håber I kan leve med at den gamle sløve programmør bliver hængende....

mvh
Anders

Selvfølgelig kan vi leve med det. Jo flere jo bedre indtil "for mange kokke..........." :D

Du har sku da gjort et kanon arbejde med det nye setup.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #46
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 09/12-2013 21:29 09/12-2013 21:29
Kigger lige forbi denne tråd efter rigtigt mange år....

Dejligt at se at "min" kode stadig lever i bedste velgående... Dejligt at gode folk har passet godt på den, plejet og optimeret ;)

mvh
Anders (Oprindelig koder/medejer af disse sider ;) )

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #47
Bruger kmsfg (Inaktiv) - 10/12-2013 01:32 10/12-2013 01:32
Ja det må da være lidt sjovt at se A-Torsten hihi :P

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #48
Bruger LasseP (Inaktiv) - 15/12-2013 10:10 15/12-2013 10:10
Vi begyndte faktisk at lave et nyt site i PHP, der skulle være noget hurtigere og smartere, men det endte med at gå i stå det projekt.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #49
Bruger brib - 16/12-2013 14:04 16/12-2013 14:04
A-Torsten skrev :
Kigger lige forbi denne tråd efter rigtigt mange år....

Dejligt at se at "min" kode stadig lever i bedste velgående... Dejligt at gode folk har passet godt på den, plejet og optimeret ;)

mvh
Anders (Oprindelig koder/medejer af disse sider ;) )

Med alt det bøvl og nedetider som Coldfusion har skabt - Var det nok ikke ligefrem noget jeg ville prale af , men skidt pyt vi har vænnet os til det efterhånden ....

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #50
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 16/12-2013 14:27 16/12-2013 14:27
Brib.. Den kørte da da jeg forlod siden ;D

Kan dog huske at vi kæmpede en del med serverkapacitet. Set i bagklogskabens ulideligt klare dæmpbare t5-lys, så ville CF ikke have været det rigtige valg, men på det tidspunkt havde jeg job som CF programmør og havde brug for et projekt at teste kode af på, og på den måde blev Cichlids.dk så skabt (som forum)....

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #51
Bruger Villads - 16/12-2013 15:45 16/12-2013 15:45
Den gik ned dagen efter. ;)

Tak for forklaringen på dit valg af kode.
Jeg har undret mig over det hele vejen igennem.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #52
Bruger A-Torsten (Inaktiv) - 16/12-2013 16:42 16/12-2013 16:42
Villads...

Det var med vilje den gik ned dagen efter. Håbede jo på at tjene kassen som konsulent. Nej selvfølgelig noget pjat ;)

Kan huske at det specielt var læst/ulæst funktionen som træk voldsomt på resurserne dengang. Ved ikke om der er luret på det...

Er det Kviller som selv koder i dag eller hvem roder med motoren ?

mvh
Anders

Annoncører
Annoncører