Link til spændende akvarier

Postet under : Akvariesiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 1546

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 16/10-2008 08:25 16/10-2008 08:25
Eksternt link http://www.akvariumcentre.dk/index.html

Jeg har set dem live i lille butik lige ved siden af ZOO-Zity - føles som god kvalitet - lysog filter er indbygget og skjult. Ydermere er der fjernbetjening til lyset

OG nej - jeg har IKKE aktier i firmaet eller er sælger for dem - vil bare udbrede kendskabet :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger stonny (Inaktiv) - 16/10-2008 08:51 16/10-2008 08:51
Jeg må indrømme, at jeg har det meget svært med akvarier, hvor design går forud for hensynet til fiskene. De flade hængende akvarier er stort set berøvet svømmeplads i dybden. Oven i købet viser man dem med discus, der næsten ikke vil kunne vende i akvariet. Hvor smarte er bordmodellerne, når de skal vedligholdelse? Sjovt nok nævner den slags firmaer aldrig den slags praktiske problemer.
Når man så viser dette eksempel med en stor slørhale i en bowle, er jeg helt stået af:
Eksternt link http://www.akvariumcentre.dk/images/ball/elphant.jpg
Hvor meget svømmeplads har den?

Med andre ord demonstrerer firmaet tydeligt, at fiskenes velbefindende rager dem en høstblomst!

Jeg har heller ikke aktier i firmaet - og får det heller aldrig. Men på den anden side - hvem fa'en ønsker at købe aktier i disse dage? :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Luna (Inaktiv) - 16/10-2008 08:58 16/10-2008 08:58
#2 Brøds mig heller ikke om dem, må jeg sige.... Men en elefant med vand i hovedet, er da smag så det basker. :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 18/10-2008 21:25 18/10-2008 21:25
haha i er sørme sjove

jeg syns da bestemt heller ikke at de billeder taget af kinesere er særligt godt salgsmateriale - men jeg kan nu godt se igennem fingrene med det - især da jeg selv har set og rørt ved diverse af typerne på siden.

Det er kram og flot lavet til prisen - de "flotte" væg-akvarier er jo rigelig til guppyer, platy og andre små fisk - de fåes helt op til 200L.

alle filtre og lys er gemt i bordbenene, samt at alle bordplader kan løftes - så jeg ser ingen forskel på disse og et alm. akvarie som står på gulvet - de her er bare MEGET pænere :D

PS: Og jeg har stadig ikke aktier i firmaet - men vil gerne have det ;)
.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Hugo - 18/10-2008 23:35 18/10-2008 23:35
Tror skiseme at jeg vil ønske mig sådan en elefant ting i julegave :D :D

For det er da det mest smagløse jeg hidtil er faldet over ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger stonny (Inaktiv) - 18/10-2008 23:44 18/10-2008 23:44
#4 Har du prøvet at løfte på en bordplade? Jeg har lavet en løselig beregning på sofabordet = ca. 28 kg ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 19/10-2008 00:21 19/10-2008 00:21
jeg ved da godt det er tungt - men hvor tungt er et effectline-armatur til et 400L?

Jeg har bøvlet med et til at 530L - svært at håndtere alene - så sammenlign lige med alm akvarier og så prisen - tak

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Hugo - 19/10-2008 00:26 19/10-2008 00:26
Hvor ser vi priserne henne ?

Annoncører
Annoncører