Mystikkens univers

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 2282

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 20/10-2008 21:09 20/10-2008 21:09
Svar ikke - alle i som ikke "tror" på min verden - jeg har ikke tænkt mig at svare jer :D

Jeg er til messe i KB-hallen den 31/10 fra kl. 12 (åbningen) og søndag efter ca. 1400 - det handler om den alternative verden ;)

Nogen der vil mødes til en snak om andet end fisk??

Eksternt link http://www.daninfo.dk/ss806.sspx
.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 21/10-2008 23:23 21/10-2008 23:23
Er der virkelig ingen til den alternative verden herinde??

:) :) :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 21/10-2008 23:36 21/10-2008 23:36
Jo jeg er da lidt til den alternative verden,dog med forbehold.
Men ligefrem tage til KBH dét gider jeg ikke...
Men har da selv god erfaring med div.behandlingsformer,både til mig og mine børn,og tror da klart på der er mere mellem himmel og jord,engle og krystaller.Og lidt til måske?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger pangasius (Inaktiv) - 22/10-2008 12:37 22/10-2008 12:37
Indlægget er rettet 22/10-2008 17:17 22/10-2008 17:17 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

fo_dk skrev :

Nej, ikke mere efter jeg så "De falske åndemagere" i Operation X på TV2 :(
Programmet handler om hvordan clairvoyante benytter internettet til google sig til info om deres "ofre".
Her er et referat af programmet: Eksternt link http://www.skeptica.dk/2008/larsen04.htm

God Bless You

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Despina (Inaktiv) - 22/10-2008 13:09 22/10-2008 13:09
Jeg var engang til en Klarsynsaften, og jeg blev ikke overbevist ;(

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger snoopyzrainbow (Inaktiv) - 22/10-2008 14:01 22/10-2008 14:01
Jeg går nu ikke op eller tror på andemagere..kunne heller ikke drømme om at betale penge for at snakke med min afdøde farmor eller min bror,eller min søn..nul,der stopper festen! Men da jeg har været igennem det værste man som forælder kan opleve,nemlig det at miste et barn,så er man nødt til at tro der er en højere mening med det hele,ellers blir man skør.Jeg tror dog ikke på gud,men er mere ovre i at vi stammer fra rumvæsner ala stil.Altså universet er så stort,hvorfor skulle vi dog være den eneste planet med "intelligent" liv? Og tror heller ikke på healing.Men pendulering og sån noget,kan jeg godt gå med til

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 22/10-2008 19:15 22/10-2008 19:15
Indlægget er rettet 22/10-2008 19:18 22/10-2008 19:18 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

#4: At henvise til en side som kun er lavet for at nedgøre den alternative verden syns jeg ikke er særlig pænt i denne tråd *blink*

#5: Klarsyn er en MIKRO-del af den alternative verden og NEJ - jeg er heller aldrig blevet overbevist til klarsyns-aftener ;)

#6: igen bliver der beskrevet en MIKRO-del af min verden - og fred være med det - det er jo netop kun de "falske" der bliver afsløret af vist i medierne - dette maler så et billede af hele den alternative verden. Det er jo netop det samme som sker overalt i samfundet: Når 10 anden-tredie generations-indvandrere laver ballede er ALLE muslimer banditter - når 1 dyrehandel er ond ved dyr , så er alle dyrehandlere så osse onde.

At skære alle i en verden over en kam - pga. fås uhensigtsmæssige adfærd er i min verden helt ude i skoven - der er brådne kar i alle brancher - er vi mon enige i det?

Hvis man gad tænke i selvudvikling - så er der ingen forskel på hvordan en coach, og en dygtig (uuddannet) livsvejleder arbejder - de bruger de samme redskaber - men bare lidt forskellige ord :)

Jeg mener bestemt osse at vores krop er udviklet af rumvæsner - men at sjælen er universel og skabt af altets energi (nogen kalder den energi for GUD ;) )

kan du prøve at forklare hvorfor du tror på penduler - men ikke healing - har du prøvet healing?
.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger elisabethen (Inaktiv) - 22/10-2008 19:37 22/10-2008 19:37
*dyb hovedrysten*... Min hundehvalp hedder Darwin.. Det burde sige alt om min indstilling til "mystik" ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Panda+ (Slettet) - 22/10-2008 22:42 22/10-2008 22:42
Indlægget er rettet 26/10-2008 08:28 26/10-2008 08:28 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger elisabethen (Inaktiv) - 22/10-2008 22:57 22/10-2008 22:57
Niks ;) Men racen bærer samme navn, som det skib, der bragte Charles Darwin derhen ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger Lake - 22/10-2008 23:10 22/10-2008 23:10
Beagle :P

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Bruger pangasius (Inaktiv) - 22/10-2008 23:10 22/10-2008 23:10
Indlægget er rettet 22/10-2008 23:15 22/10-2008 23:15 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

fo_dk skrev :
#4: At henvise til en side som kun er lavet for at nedgøre den alternative verden syns jeg ikke er særlig pænt i denne tråd

Tjah, jeg har lavet et link til et referat af "de falske åndemagere", det er vel ikke den store ulykke. På den anden side er vel heller særlig pænt at reklamere for en helsemesse på et akvarieforum... I følge siden regler er markedsføring og reklamer forbudt, som du tydeligt overtræder i #1.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 22/10-2008 23:50 22/10-2008 23:50
#12:

Da jeg ikke har aktier i eller er ansat i firmaet kan det aldrig være en overtrædelse - dvs. alle link hvor man kan købe noget er forbudte herinde`???? NOOOOOOOT

Prøv lige igen ;)

PS: Da dette område er off-topic kan man diskutere hvad som helst B)
.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 22/10-2008 23:52 22/10-2008 23:52
Indlægget er rettet 22/10-2008 23:53 22/10-2008 23:53 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Kopi af regelsættet:

Citat "Markedsføring og reklame

§8 Annoncering af produkter må under ingen omstændigheder ske på forumet. Forhandlere skal bruge forhandlerforummet.

§9 Markedsføring og diskussioner af produkter må ikke forekomme på forumet af personer med økonomiske interesser for produktet, med mindre det specifikt er for at svare på spørgsmål om produktet, stillet af andre brugere.

§10 Såfremt en bruger sælger så mange fisk/udstyr at admins vurdere at denne bruger er forhandler, så kan denne bruger miste retten til at annoncere i det private annoncemarked. Denne kan så annoncere i annoncørernes annoncemarked mod et fast årligt beløb.

Grunde der sandsynligvis fører til at admins vurdere en bruger som værende forhandler. Alle kriterier behøver ikke være opfyldt på samme tid:

A) Brugeren har sin egen hjemmeside, hvor denne altid har et forskelligt udvalg af fisk til salg.
b) Brugeren opkøber fisk fra private, med henblik på videresalg
C) Brugeren opretter ofte nye annoncer på Websiden("Ofte" er admins skøn)
D) Brugeren reklamerer med åbningstid.
E) Brugeren importerer fisk som denne videresælger.
F) Brugeren har et CVR nummer. Manglende CVR nummer fritager ikke en bruger fra at kunne defineres som forhandler.
G) Brugeren sælger nyt udstyr

§11 Ingen forretninger der er forhandler af akvariefisk må poste billeder i forum. Her er undtaget sponsorer. Dog må billederne ikke præsenteres på en sådan måde at det er reklame for en ny eller kommende sending. Hertil skal forhandlerforum benyttes".

Citat slut

HVOR ER DET LIGE DU MENER JEG OVERTRÆDER NOGET!!!!!!!!!!!!!!!!!
.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 23/10-2008 02:35 23/10-2008 02:35
Du skriver i #2
fo_dk skrev :

:) :) :)

Så svares der
pangasius skrev :
fo_dk skrev :

Nej, ikke mere efter jeg så "De falske åndemagere" i Operation X på TV2 :(
Programmet handler om hvordan clairvoyante benytter internettet til google sig til info om deres "ofre".
Her er et referat af programmet: Eksternt link http://www.skeptica.dk/2008/larsen04.htm

God Bless You

Og så svare du:

fo_dk skrev :
#4: At henvise til en side som kun er lavet for at nedgøre den alternative verden syns jeg ikke er særlig pænt i denne tråd *blink*

.

var da ikke særligt pænt af dig, du laver en offentlig tråd hvor folk kan komme med meninger og syns punker, at de ikke lige deler dem med dig, er i og for sig ligemeget, men du stiller et spørgsmål, og der bliver svare, med for mig en overbevisende skuffelse omkring situationen med disse snydere.

så hvis jeg skal vudere er det ikke særligt pænt af dig at svare på den måde ;) .

Dernæst så tror jeg lidt at dem som er intereseret i emnet på samme måde som du ved messen kommer / er der / har været der.

så at oprette en hel tråd omkring det og så forvente folk svare tilbage i en diskuterene form af hvad 'tro' er syntes jeg måske er forkert, ikke oprettelsen, men forventningen, da du i forvejen har et par tråde (jeg husker den helt gamle, og så den der lige er blevet genoplivet igen), hvor du kan ligge informationer, da folk som måske er interreseret i emnet vil læse der.

hvor denne overskrift mystikkens univers er lige så intet sigende som Ej se nu her

dette kunne måske spare mange af de kommentare du normalvis får fra folk som kommer ind i indlæget fordi de ikke kan se gennem overskriten uden at klikke ind, og at man forventer at det har med akvarie hvis andet ikke lige står, også selvom det er off topic, for folk kan jo godt have, ' se lige min søde gupse svømme rundt ' i offtopic da det ikke er et topic der er lagt til diskution (derfor ikke under normalt forum for tandkarperne), men i off, da det mere er hygge snak / visning.

så lav hellere en overskrift der hedder ' spirituel messe - intet med akvarie at gøre' så kan folk selv tage stilling ;) .

Der ud over, har jeg selv haft er par 'ukuldte' oplevelser, men ikke nogen jeg vil sidde og skrive om her , kan være jeg gør det i den anden tråd.

Dog er jeg ikke teologisk troende, eller på nogen anden gud.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger pangasius (Inaktiv) - 23/10-2008 07:26 23/10-2008 07:26
fo_dk skrev :
Da jeg ikke har aktier i eller er ansat i firmaet kan det aldrig være en overtrædelse - dvs. alle link hvor man kan købe noget er forbudte herinde`???? NOOOOOOOT
Prøv lige igen ;)
PS: Da dette område er off-topic kan man diskutere hvad som helst

Det har du ret i, men annoncering og markedsføring må ikke finde sted.

fo_dk skrev :
HVOR ER DET LIGE DU MENER JEG OVERTRÆDER NOGET!!!!!!!!!!!!!!!!!

§8 Annoncering af produkter må under ingen omstændigheder ske på forumet. Forhandlere skal bruge forhandlerforummet.

Jeg kan dog godt se at reglerne kan gradbøjes. Man kan altid diskutere om der er et produkt på messen eller der ikke er et specifikt produkt. Så vidt jeg husker har du tidligere haft et link til en alternativ butik i din profil, så derfor opfatter jeg dig som forhandler af et produkt. Det er muligt at du allerede har lukket din butik som du startede sidste år, men da du vil tilbringe din tid i hele messens åbningstid og indbyder til en åndelig "snak", tolker jeg det at du har interesser i den. At messen så handler om at promovere healere og andet fra det alternative supermarked, med hensigt til på sigt at "lette" folk for nogle kontanter for diverse tvivlsomme ydelser, gør ikke sagen bedre.

Selvom man ikke har "aktier" i et firma er det alligevel ikke tilladt at reklamere for f.eks. en akvariebutik herinde, ej heller ikke i off-topic.

Skån os dog for religion og okkulte åndelige alternativer i det offentlige rum. Det er en privat sag, så hold det derhjemme.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 23/10-2008 08:13 23/10-2008 08:13
#15: Det vil jeg glæde mig til at læse om ;)

#16: alt dit pladder om tolkning af reglerne og DIN personlige mening vil jeg lade være op til ADMIN at afgøre - er du politi-mand herinde?

Dvs. at alle private sager om det så er om knallerter eller hamstere skal holdes væk fra forum??

Den alternative verden er en hobby for mig - jeg tjener ingen penge på dem OVERHOVEDET - det er ren interesse ;) - på HOBBY-plan. Så nu må man ikke tale om sine hobbyer mere - bare fordi de ikke lige passer ind i jeres fine verdensbillede????
.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger brib - 23/10-2008 09:49 23/10-2008 09:49
Smækken med dørene-uro-og følelsen af at være overbegloet . Det var til for få år siden vores hverdag .

Der var mange ubehagelige situationer, bla. følte kone og datter at der var en der gloede på dem når de gik i bad .
Ting forsvandt , blot for at dukke op flere måneder senere. En nat kom datteren ned fra første sal , og hun var kridhvid i hovedet , en mand havde åbnet døren til hendes værelse og derefter knaldet den i med et brag . Vores hund flippede totalt ud på samme tid hver aften , og fulgte med øjnene et eller andet vi ikke kunne se.

Vi bor på et nedlagt landbrug med stor lade og stald, selv har jeg aldrig været vild med at bruge laden, for af og til fik jeg pludselig kuldegysninger og hårene rejste sig på hele kroppen. Det var specielt et sted i laden der gav disse kuldegysninger.

Noget måtte gøres, så vi fik fat i clairvoiant som skulle "rense" ejendommen . Vi havde intet fortalt vedkommende i forvejen, men han var god, for han gik direkte hen og pegede op i loftet der hvor jeg havde haft de underlige kuldegysninger og pegede op . Der i 3 spær har en mand hængt sig sagde han.

Han sendte sjælen mod lyset og siden blev der ro i laden. Han forklarede siden en historie om hvem der havde hængt sig. Det skulle være en forvalter som holdt opsyn med roepigerne, og han havde i levende live været noget af en bisse overfor dem .

fo_dk har også haft den tvivlsomme fornøjelse af at komme forbi inden uddrivelsen - Aldrig har jeg set en mand i hans alder komme så hurtigt ned fra et loft via en stige :-) Men fo_dk udpegede nøjagtigt samme sted som beskrevet i ovenstående .

Begge udpegede nøjagtigt samme sted helt uden andre oplysninger fra mig end : Jeg føler mig utryg i laden .

Men der var mere end en sjæl der flaksede rundt, ham i stuen var vi lidt nysgerrige på, så jeg snakkede lidt med vores genbo som har boet her på egnen i mange år og så begyndte nogle af tingene at falde på plads. Det viste sig at for ca. 14 år siden var ejeren af huset ( vi bor til leje ) bakket ud med et fyldt roetog kl 21.50 en vinteraften. En politibil under udrykning uden blink , men med høj hastighed , kørte direkte ind i den ene roevogn.
Den ene politimand blev dræbt på stedet og den anden svært kvæstet.

I marts måned sidste år fik vi nyt ladetag på , og jeg fortalte historien til håndværkerne, vejret var fint og jeg sad på en mælkekasse og malede drivhus, da jeg pludselig fik de der hårrejsende kuldegysninger. Og ganske rigtigt så kom der lige om hjørnet en nydellig dame hen og fortalte at hendes mand havde fortalt hende om vores lille husånd, og om hun måtte gå lidt rundt i vores hus.

Fruen og jeg satte os i sofaen og ventede spændt på om hun kunne se det samme som vores hund. Og det kunne hun.

Efter få minutter stod hun i køkkendøren der går ind til stuen og gik direkte hen til telefonen, hunden fulgte pænt bag ved hende , men pludselig satte den sig bag hendes ben med hovedet væk fra hende og gøede som en sindsyg.
Hun fortalte at vores ånd ikke ville os noget ondt, han ville blot låne tlf. da en var kommet til skade så han ville ringe efter hjælp. Ånden blev beskrevet som en mand i en slags uniform - postbud eller lignende . Hun havde ikke evnerne til at lade ham gå mod lyset, men sagde at han var yderst fredelig.

Vi fik fat i den første uddriver igen, han gik uden tøven hen til den tlf, der nu ikke længere eksisterede , men stikket på væggen sidder der dog endnu. Og her fik vi en forklaring der lignede den første som damen havde fortalt .

Desværre var den clairvoiante mand siden sit første besøg gået fuldstændig i selvsving, og var ikke længere istand til at uddrive noget som helst, og for få mdr. siden hængte han sig , efterladende hustru og 2 skolepligtige børn.

Mine egne 3 unger flyttede hjemmefra lige så hurtigt som de blev myndige. Datteren nægter at være alene i stuen når hun kommer på besøg, så ånderne har nok gjort et vist indtryk på hende

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 23/10-2008 10:14 23/10-2008 10:14
Ja den historie der Birb den er skræmmende, og på en måde fasinerede.

og rigtig god fortælling ;) .

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 23/10-2008 10:51 23/10-2008 10:51
Jeg har oplevet flere små ting, som jeg ikke tror har haft sammenhæng, og fra lille til ja nu.

Da jeg var mindre og vi boede i hvidovre, var vi op til jul over hos vores gode venner og naboer.

de har sådan en 'vælving' bue ind til stuen, hvor i der hang sådan noge papis engle.
(alle vinduer var lukket, og de andre så det også da jeg gjorde opmærksom på det), Alle engle han helt stille og pejede alle med deres harpe (mener jeg det var, ihvertfald instrument). ind mod midten, altså alle i venstre pejde til højre og alle til højre pejede mod venstre, den lige i midten snorede så rundt, hurtigt ikke bare rundt i buer , men om sin egen akse, og virkelig hurtigt.

hjemme hos min onkel og moster, har de haft en del oplevelser og har haft en person ude og fjerne de energier der var der, senere hen.

men det var sjovt nok også op til jul den første hendelse skete, juletræet begyndte at ryste og alle lysende blinkede, i et stor virvar, alle tingne snorrede rundt på det, for så at stoppe, og så gøre det igen.

vi gik hen og så på det, men stikket var trukket ud, så der var ikke strøm til lysne.

________

En nat da jeg var der hjemme (hos min moster og onkel), og vågnede for at få på wc, gik jeg gennem køkkenet hvor et skab åbnede sig og morgenmads produkter faldt ned over mig, ikke bare sådan lige ned, men nærmest kastet.
Skabet var et skab der han over hovede højde , så jeg kan ikke have hængt fast i det.

_________

flere gange hjemme forsvinder ting, for så at dukket op lige foran mig, (de andre oplever det ikke på samme måde, min far tror slet ikke på det, og mener bare jeg er rodet). i kortere og længere tid.

før hen, ikke så meget længere hørte jeg ofte (gjorde min mor også), trin på første sal, og tit lige uden for mit værelse.

En gang da jeg havde en række venner og veninder på besøg, og vi så noget film, jeg lade fjern betjæningen op på mit store chinchila bur (120 x 120 x 90 ) for den ikke var i vejen, og lige som jeg skal bruge den fordi nogen ber mig skrue op, falder fjernbetjenen ned i hovede på hende. sådan direkte fra luften.

det var lidt af mine historier, der har været lidt flere, men som jeg ikke husker klart og derfor ikke kan fortælle helt om.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger jery (Inaktiv) - 23/10-2008 11:45 23/10-2008 11:45
Der begynder at blive for meget polemik om de okkulte tråde, bl.a. via PB til admins.
Jeg henstiller til brugerne at holde politik, sektvæsen og religion uden for AS, idet disse emner (og sikker flere andre) erfaringsmæssigt bringer gemytterne i kog.

Tråden er låst Tråden er låst og kan ikke besvares
Annoncører
Annoncører