Latterlig Test!

Postet under : Siden - Ros
Visninger : 7645

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Kierkegaard (Inaktiv) - 22/10-2008 23:10 22/10-2008 23:10
Nu loggede jeg lige på for at se hvad der rørte sig herinde.

Gik ind på min profil for at fjerne alle de der trusselsmail jeg får fra div. brugere herinde. ;)

Så, min egen profil og om jeg havde dit eller dat tegn. Nej, jeg havde da ikke noget og skulle så evt tage en test for at bevise om jeg var værdig til at begå mig herinde, ja endog logge på.

Tog så testen, bestod Bronze testen med bravur og fik melding om at jeg ville blive kontakte fra een eller anden fiske prof. fra Tyskland som ville have mig i sin gruppe. jow jow.

Tænkte. Aaarhh. Lad mig da lige tage Sølv testen.

Og jeg skal da love for at jeg fik salt til mit æg. Når vi kommer ind på div. cichlide arter jeg ikke engang har hørt om, så er det jeg trækker i Emergency bremsen og perfektionist som jeg er, så venter jeg lige 15 år med at tage den igen.

Jeg synes det er et hamrende fedt initiv. :D

-Så kan vi jo prale med at vi har 1. DAN i akvariefisk når vi en dag når og består Guld testen. -Det sorte Guppy-bælte. Nu har jeg jo allerede det Orange.

Ville så godt vide om spørgsmålene er fixed eller om der konstant kommer nye til Sølvtesten. For ellers kan man jo bare søge svarene, det fedeste ville jo være at man hver gang måtte en ny een igennem. For ellers har jeg Sølv spejder mærket inden weekenden. haha

Kort og godt. FEDT!

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Paaw (Inaktiv) - 22/10-2008 23:20 22/10-2008 23:20
#1 Har også droppet at tage sølv testen da der er meget med malawi cichlider som jeg ikke aner en hylende fis om *doh*

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Kierkegaard (Inaktiv) - 22/10-2008 23:22 22/10-2008 23:22
:D

Paaw. Men tænk. En dag. EEN dag, da får vi måske titlen SIFU Paw og SIFU Arne.

Det er fandme god fiskehumor!

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Udvikler Sponsor Kviller - 22/10-2008 23:23 22/10-2008 23:23
Det er 30 tilfældige spørgsmål der kommer hver gang man tager testen, men selvfølgelig er der ikke ubegrænsede. Man mister dog 10 points hver gang man går ind på en test, så til sidst er der ikke mange points tilbage.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Kierkegaard (Inaktiv) - 22/10-2008 23:26 22/10-2008 23:26
Kviller.

Neeeeeeeeeeeej :D

Og hvor mange skal man bruge for at bestå? Når man så aldrig op på 100% igen? -Altså kan man nulstilles?

Og hvor meget koster det i bidrag til sidens teknikere at blive nulstillet? hahaha :D

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Udvikler Sponsor Kviller - 22/10-2008 23:48 22/10-2008 23:48
#5 Jeg er altid frisk på bestikkelse :D Du kan sagtens bestå selvom du har været inde på siden rigtig mange gange. Bare ikke med 100 points som det giver at bestå første gang uden nogen fejl ;) Jeg har set nogen der er bestået med helt ned til -116 points, så der er da en mulighed ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger Kierkegaard (Inaktiv) - 23/10-2008 00:01 23/10-2008 00:01

Jamen for Søren da. Dvs man bare skal kunne alle spørgsmålene rigtigt men man bare ikke får fuld point. Ork, det kan jeg godt leve med når jeg skal ud og fortælle alle damerne at jeg ved ALT om (ihvertilfælde de 30 forskellige) cichlider osv. Ja det er faktisk så jeg kan skrive en bog om det.

Men det var sjovt. Det er brugbart. Det er også med til at man lige får sat fast hvor langt man er nået. Og ikke mindst med til at man kan sætte nye mål.

:D

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger kribensismallen (Inaktiv) - 23/10-2008 01:15 23/10-2008 01:15
glæder mig ikke til diamant testen...hehe

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 23/10-2008 02:01 23/10-2008 02:01
#1 nu er det jo sådan man gerne må bruge søge midler til at lave sin test, bare ikke diskutere svarne på forum ;)

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger sos (Inaktiv) - 23/10-2008 08:19 23/10-2008 08:19
Sølv og plantetesten er nærmest umulig at bestå uden brug af google.....

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger fo_dk (Inaktiv) - 23/10-2008 08:22 23/10-2008 08:22
sølv er nu nem nok :D

men jeg kan ikke kommer under 10 fejl i plantetesten :P
.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 23/10-2008 08:46 23/10-2008 08:46
Jeg havde gentagende gange 6 fejl i sølv, hehe, ^^ så jeg måtte blive nød til at slå op.

Plante testen er da umulig for mig ^^

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger stege - 23/10-2008 09:11 23/10-2008 09:11
bare ikke sæligt sjovt når ens net gå ned flere gange under testen , får når man starter forfra ryger der points ,så testen er ikke sjov mere ;(

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Bruger lhagoat (Inaktiv) - 23/10-2008 09:18 23/10-2008 09:18
#1 Hej Kierkegaard.
Er lidt ny herinde på sitet (16/9-08). Men jeg fulgte med i dit indlæg om epilepsi med stor interesse. Nå men frem til mit spørgsmål: Det er da kun for sjov du nævner trusselsbreve ik´?
For hvis det er sandt er det efter min mening lfor langt ude, at man ikke kan åbne en tråd hvor alle ikke er enige.
Håber ikke mit spørgsmål er for personligt.
Med meget venlige hilsner og med stor respekt Lars.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger Kierkegaard (Inaktiv) - 23/10-2008 10:15 23/10-2008 10:15
#14 lhagoat.

Der er forskel på at være uenige og kunne snakke som alm mennesker og forskel på at læse en linie der kan ses som fis i alvor. Der er en fin smiley bagefter og det er internet sprog for "jeg joker". Jeg har dog modsat andre debat sites aldrig oplevet trusler herinde og i så fald tror jeg nok sidens folk ville sørge for at profilerne og serveren de var på blev brændt.

Jeg har snart det sorte bælte i akvarier - så hvem skulle true mig? :) <- se nu joker jeg igen.

Til jer andre.
Jo man kan vel godt finde svarene herinde og på Eksternt link www.justfuckinggoogleit.com , men det er da lidt sjovt at lave testen uden hjælpemidler, så man reelt ER blevet så "dyttiiiig".

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger kribensismallen (Inaktiv) - 23/10-2008 10:32 23/10-2008 10:32
første forsøg med sølv fik jeg 6 fejl og anden gang 5 fejl=bestået... uden brug af nogen hjælpe midler.... ellers siger det jo ikke noget om ens viden og kunnen

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Bruger KimJ - 23/10-2008 10:34 23/10-2008 10:34
Nu har du så valgt at bruge den smiley, de fleste andre bruger, når de vil understrege, at det de lige har skrevet, er et godt tip ;)

De kørende tests må vel siges at være relativt lette, bortset fra, at nogle af spørgsmålene er åbne for fortolkning, men der er, iflg. Ullits, fejl på plantetesten, så den skulle man måske vente med at tage, til den er rettet op.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 23/10-2008 10:39 23/10-2008 10:39
kribensismallen skrev :
første forsøg med sølv fik jeg 6 fejl og anden gang 5 fejl=bestået... uden brug af nogen hjælpe midler.... ellers siger det jo ikke noget om ens viden og kunnen

kan det sagtens, da jeg forkesempel ikke aner noget om panserbasser, og det spørgsmål gentagene gange kom op ^^

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Superbruger Carsten From (Inaktiv) - 23/10-2008 13:05 23/10-2008 13:05
Jeg har overhovedet ikke brugt nogen hjælpemidler til hverken Bronze eller Sølv testen. Det kan man vist også godt se på min tid. 6½ minut samlet for begge test. hehe ;)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
tetracrusta (Slettet) - 23/10-2008 13:12 23/10-2008 13:12
Jeg har nu prøvet Sølv testen nogen gange det bedste jeg kunne få var 7 fejl :D
der er en smule fejl i bronze testen men ellers syntes jeg også det en rigtig fed ide.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Bruger kribensismallen (Inaktiv) - 23/10-2008 14:06 23/10-2008 14:06
men testen handler jo også om at have en bred viden..... de fleste ved vel noget om flere forskellige arter af fisk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 23/10-2008 14:24 23/10-2008 14:24
Øv, jeg troede der var kommet en ny test op på siden. Siden der var så mange problemer. Nu ville jeg ind og tage testen, men opdagede at jeg allerede havde gjort det. Bronze på lige over 8 minutter, og en fejl, som jeg ikke mener er en fejl, men et spørgsmål om holdning, og sølvtesten på 6.20 med nul fejl. Jeg syntes det er en sjov test, og jeg forventer da også at guldtesten bliver mere svær end de to andre. Hvis disse tests skal betegnes som bronze, sølv og guld, så skal det da også være mere svært at få en sølv og mest svært at få en guld.
Hvis man ikke kan få rigtige svar nok i en test, så er det vel et tegn på, at man ikke ved så meget, som dem der kan bestå. Hvis man VIL bestå, så må man igang med at læse. Hvis man ikke VIL vide noget om et bestemt område som f.eks. cichlider eller planter, kan man da bare tage testen som noget sjov, for at se, om man alligevel kan få et par spørgsmål rigtige, eller lade være med at tage den. Siden tilbyder nogle ting, men det er da ikke et must, at alle SKAL prøve det hele.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 23/10-2008 17:32 23/10-2008 17:32
Akvarie West skrev :
Øv, jeg troede der var kommet en ny test op på siden. Siden der var så mange problemer. Nu ville jeg ind og tage testen, men opdagede at jeg allerede havde gjort det. Bronze på lige over 8 minutter, og en fejl, som jeg ikke mener er en fejl, men et spørgsmål om holdning, og sølvtesten på 6.20 med nul fejl. Jeg syntes det er en sjov test, og jeg forventer da også at guldtesten bliver mere svær end de to andre. Hvis disse tests skal betegnes som bronze, sølv og guld, så skal det da også være mere svært at få en sølv og mest svært at få en guld.
Hvis man ikke kan få rigtige svar nok i en test, så er det vel et tegn på, at man ikke ved så meget, som dem der kan bestå. Hvis man VIL bestå, så må man igang med at læse. Hvis man ikke VIL vide noget om et bestemt område som f.eks. cichlider eller planter, kan man da bare tage testen som noget sjov, for at se, om man alligevel kan få et par spørgsmål rigtige, eller lade være med at tage den. Siden tilbyder nogle ting, men det er da ikke et must, at alle SKAL prøve det hele.

hvis man søger svaret kommer man jo også igennem noget læsning.

nu ved jeg f.eks ikke en dydt om de pasner basser, og de interresere mig nu heller ikke sønderligt, måske er der en der ved noget på det emne hvor jeg ved noget andet på et andet emne, så det med at man ikke ved så meget som dem der har bestået er måske en forkert vending da man kan have viden inden for forskellige områder ..

jeg nægtede i starten at bruge søgemaskine til hjælp, men da jeg efter langtid ikke kunne krengle det med panserbasserne måtte jeg ty til hjælpen, og sætte mig ned og læse lidt om dem

Annoncører
Annoncører