Overhalingsbanen??

Postet under : Siden - Ros
Visninger : 6787

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger theill (Inaktiv) - 07/12-2008 09:50 07/12-2008 09:50
Lige lidt ros til folkene bag siden.
De sidste 3-4 gange jeg har været herinde har siden været markant hurtigere end tidligere. Jeg ved ikke hvad eller om i har gjort noget, men for mig har det i hvart fald hjulpet.
Tak for en fed side til os fiskenørder :-.)
mvh,
Jesper

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Esben (Inaktiv) - 07/12-2008 11:51 07/12-2008 11:51
Hej Jesper,

tak for de pæne ord. Det er ikke noget vi har gjort. Serverne er bare meget ustabile, så derfor kører de nogle gange på halv kraft, men vi er igang med at få løst problemet, men det er en længere proces.

mvh
Esben

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Udvikler Sponsor Kviller - 07/12-2008 17:26 07/12-2008 17:26
Vi har dog gjort en lille ting - Jeg har lavet et lille script der genstarter servicen på serveren hver time, på den måde når den ikke at fryse helt fast og gå helt i stampe. Det der er ulempen ved det er at hver gang klokken er XX:30 så er serveren nede i cirka 45sekunder.

Det er en virkelig nød løsning på problemet, men det har da hjulpet lidt på preformance må man sige.

Jeg tager til Grønland i morgen tidlig og er ikke sikker på om jeg kan komme på nettet der oppe fra endnu, men er tilbage om 2 uger.

Annoncører
Annoncører