Hjæælp!!!

Postet under : Akvariesiden.dk - Vandpleje og Kemi
Visninger : 1078

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger MiaF (Inaktiv) - 19/08-2009 12:35 19/08-2009 12:35
Min mand og jeg har et 250L som vi har haft snart et år nu, men vi bliver ved med at få tilbagevenden problemer, enten får vi trådalger ell. os får vores røde drager sorte pletter eller os er det planterne det får sorte pletter eller mest tragisk af alt er at de der er min 1 af hver race der er døde :( er begyndt at frygte for vores kæmpe han malle - Familiens stolthed ;) *g*.. vi har prøvet alt muligt forskelligt men hver gang den ene problem er løst kommer der et nyt.. :( hvorfor er det så svært at få det hele til at køre optimalt?? eller er det os der griber det helle helt forkert an?? håber virkelig der er en der kan hjælpe os lidt.. :) M.v.h Mia

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Kobra (Inaktiv) - 19/08-2009 13:02 19/08-2009 13:02
Indlægget er rettet 24/03-2010 00:31 24/03-2010 00:31 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Du er nød til at give os nogle informationer:
- Hvor lang tid er lyset tændt om dagen.
- Hvor varmt er vandet.
- Hvilke fisk er der i baljen.
- Hvilken pumpe bruger i.
- Hvor meget fodrer i.
- Står akvariet i direkte sollys.
- Hvad med vandskift?
- osv....

Et billede af akvariet kan også hjælpe os lidt på vej.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Casper (Inaktiv) - 19/08-2009 13:08 19/08-2009 13:08
Trådalger kan være tegn på dårlig vandkvalitet, altså i enten kører med for dårlig pumpe eller skifter for lidt vand. Der kan os være mulighed for at det et overbeboet akvarie, men ja billede ville klart hjælpe (:

Annoncører
Annoncører