Lavasten

Indsendt af Robot den fre, 12/05/2014 - 13:14
Kategori
Dekoration - Akvariesiden.dk
Forfatter
estves
Kan man bruge det lava man køber i poser til gasgrill i akvarier??

Kommentarer

Robot fre, 12/05/2014 - 14:27 Permalink

Det kan du sagtens, det er nøjagtig magen til de lavasten der kan købes til at bruge i akvarier!
Skrevet af mipe

Robot fre, 12/05/2014 - 15:09 Permalink

Tak skal du have, det er også en anden pris, og skal nemlig bruge forholdsvis små stykker;)
Skrevet af estves

Robot fre, 12/05/2014 - 17:37 Permalink

Ihh, sjovt nok var det lige præcis dem jeg havde kigget på:D og jeg støtter div dyrehandlere i STOR stil, også selvom jeg søger små lavasten andetsteds:P skal nemlig bruge en del til at bygge niveauer med i akvariet, og til at binder div mosser og planter fast på....
Skrevet af estves

Robot fre, 12/05/2014 - 21:44 Permalink

Hold da op, det er godt nok en anden pris end dyrehandlerne, som #4 henviser til B)
Jeg har selv haft importeret en del lavasten fra Island til mit eget akvarium, da jeg ved mit gamle arbejde tit var på Island. Derfor har jeg aldrig været imponeret af priserne for lavesten i Danmark. Men det der, er da til at overkomme for en hver :)
Skrevet af Gaston

Robot fre, 12/05/2014 - 23:23 Permalink

Gaston det du køber fra Island, skulle vel ikke være rigtige lavasten så?
Det som vi kan købe herhjemme som lavasten og dem der linkes til, er jo ikke nødvendigvis lavasten, men det der kaldes slagger!
Skrevet af mipe

Robot lør, 12/06/2014 - 19:00 Permalink

# 5 jeg vil rigtig gerne høre om det lykkes for dig med disse sten.. da jeg også snart skal bruge mange og i den størrelse.. men vil være lidt træt af at fisk til 1000 kr vil gå til, fordi jeg sparre de forkerte stæder.. *santa*
Skrevet af kiff